اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشهد:

آمریکا و رژیم صهیونیستی نماد تروریسم دولتی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: با ترور شهید احمدی‌روشن امروز همه انگشتان به سمت آمریکا به عنوان تروریسم دولتی نشانه رفته است زیرا آمریکا و رژیم صهیونیستی تروریست‌های نشان‌دار هستند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی نماد تروریسم دولتی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه جریان‌های استکباری در برخوردها شکست را برای خود نمی‌توانند تصور کنند، اظهار داشت: در جریان انقلاب عاشورای امام حسین (ع) لشکر عمر سعد شکست را برای خود تصور نمی‌کرد، در صورتی که شکست خورد.
عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آمریکا در برابر ایران حساب می‌کرد نقطه مقابلش عده‌ای روحانی فاقد تجهیزات است، اما فکر نمی‌کرد که روزی در جنگ دفاع مقدس و در توطئه‌ها شکست بخورد.
وی با بیان اینکه بعد از گذشت 12سال از حادثه انفجار برج‌های دو قلو در آمریکا به دست خودشان، تصریح کرد: آمریکا این کار را کرد که تروریست را معرفی کند و به بهانه از بین بردن آن دست به لشکرکشی به عراق و افغانستان زد که در این لشکرکشی‌ها شکست خورد و در حال حاضر با ترور مهندس احمدی‌روشن امروز در دنیا تروریست نشان‌دار و دولتی، خود آمریکا و رژیم صهیونیستی شناخته شده‌اند.
امام جمعه مشهد افزود: خود آمریکا فکر نمی‌کرد که بعد از 12 سال سیاست در دنیا بچرخد و نتیجه این همه لشکر‌کشی به کشورهای عراق و افغانستان برای از بین بردن تروریسم، 5 هزار آمریکایی کشته شده در خاک عراق، در آخر تمام دنیا بگویند که تروریسم خود آمریکا و اسرائیل است.
وی با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: اربعین یک جریان نبود بلکه شروعی برای شکست دشمنان اسلام و استکبار بود.
خطیب جمعه مشهد اظهار داشت: معاندان اسلام در ابتدا خود را به دلیل به شهادت رساندن اولیای خدا و ائمه معصومین (ع) پیروز میدان احساس می‌کردند ولی این امر شروعی برای شکست‌های آنها بود. 
امام جمعه مشهد تاکید کرد: همان‌گونه که عمرسعد و لشگریانش در مقابله با حضرت امام حسین (ع) به اهداف خود نرسیدند، امروز هم جریان‌های استکباری در رویارویی با نظام اسلامی ایران با شکست تدریجی و مفتضحانه‌ای رو به ‌رور می‌شوند.
علم‌الهدی تصریح کرد: مردم ما، مردم عاشورا و اربعین هستند و این بچه‌ها در دامن مادرانی رشد کرده‌اند که در روز اربعین با چشمانی گریان به آنها شیر می‌دادند.
انتهای پیام/ش20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول