اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب نمازجمعه سی‌سخت:

ترور دانشمندان ایرانی نشان از حقارت دشمن دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سی‌سخت گفت: شهادت شهید روشن و سایر دانشمندان نشان از ترس و ضعف دشمنان است که راهی برای مقابله جز ترور ندارند.

ترور دانشمندان ایرانی نشان از حقارت دشمن دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، حجت‌الاسلام محمدمهدی قاسم‌زاده در خطبه‌های نماز جعه این هفته مرکز شهرستان دنا در خصوص گناهان انسان اظهار کرد: افرادی که فکر توبه و جبران گناه بوده بیشتر گناهان بزرگ خود را جبران کرده و گناهان کوچک را بی‌ارزش تلقی می‌کنند.
وی در این خصوص تصریح کرد: این گناهان که کوچک به نظر می‌رسند باید جبران شوند چراکه در آخرت موجب بازخواست فرد می‌شوند.
امام جمعه سی‌سخت با اشاره به صفات متقین از دیدگاه نهج‌البلاغه افزود: افرادی که بی‌نیاز هستند باید رویه میانه‌روی در مال‌اندوزی را در پیش گیرند چراکه در آخرت باید جوابگوی اموال خود باشند.
وی بیان کرد: انسان باید در آخرت در خصوص اموال خود و چگونگی مصرف آنچه از طریق حلال و چه از طریق حرام جوابگو باشد و اینکه اموال در چه راهی به مصرف رسیده است.
قاسم‌زاده در خصوص عبادت افراد از دیدگاه امام علی گفت: افرادی عبادتشان مورد قبول است که در عبادت خاشع باشند و با نیت عبادت خاص الهی همچنین با رضایت دل آن را انجام دهند.
خطیب جمعه سی‌سخت در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این شهر به ترور دانشمند ایرانی شهید روشن اشاره و این شهادت را موجب ننگ و کوچکی غرب دانست و آن را نشان از ضعف و ترس دشمنان برشمرد.
وی در این خصوص گفت: البته با شهادت شهید روشن و سایر دانشمندان نه تنها ملت ایران تضعیف نخواهد شد بلکه موجب سربلندی و افزایش پیشرفت امت اسلامی خواهد شد.
امام جمعه سی‌سخت بیان داشت: این ترورها از بدو شکل‌گیری انقلاب بوده و آنچه که موجب شده پایه‌های نظام مستحکم شود همین اعمال ناشیانه دشمن است.
قاسم‌زاده با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی افزود: اربعین حسینی باید با شور فراوان همانند عاشورا گرامی داشته شود و همه هیئت‌ها در این روز برنامه‌های خوبی اجرا کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول