اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

ترور و محاصره اقتصادی، ملت ما را استوارتر می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: دشمنان بدانند که ترور و محاصره اقتصادی، ملت ما را برای رسیدن به اهدافشان استوارتر می‌کند.

ترور و محاصره اقتصادی، ملت ما را استوارتر می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمام مقدمات در حال آماده شدن است که مردم بتوانند نقش خودشان را برای ادامه انقلاب و پیشبرد اهداف نظام ایفا کنند.
وی با بیان اینکه مردم باید فرد اصلح را در انتخابات پیش‌رو انتخاب کنند افزود: شرایط اصلح بودن را باید تفسیر کنیم و آن کسی که دارای این ویژگی‌ها است به صحنه آمده و به مردم خدمت کند.
امام جمعه جهرم با بیان شرایط و لزوم بررسی اصلح بودن نامزدهای انتخاباتی از دیدگاه متون اسلامی توسط سخنرانان مذهبی در دهه آخر ماه محرم  ابراز داشت: باید شرایط اصلح را از دیدگاه قرآن، متون دینی، سخنان امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب استخراج کرده و آن را برای مردم و اقشار مختلف جامعه تبیین کنیم و این مهم از وظایف روحانیت و کانون‌های مذهبی است.
وی با بیان اینکه باید مراتب عدالت را برای مردم توضیح داد گفت: مراجع تقلید می‌گویند که اگر کاندیدایی عادل نباشد نباید به آن رأی داد.
دژکام همچنین با اشاره به سخنان رهبری در جلسه اندیشه‌های راهبردی که در مورد مسئله نظام خانواده برپا شده بود خاطرنشان کرد: رهبری در مورد این قشر از جامعه چند اصل را مطرح کردند که مسئله مربوط به محرم و نامحرم در محیط کار نیز از منویات رهبری در سخنان اخیرشان بوده است.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ترور اخیر یکی از دانشمندان هسته‌ای کشور به دست منافقان کوردل تصریح کرد: دشمنان با برنامه‌ریزی خود تصمیم دارند که به هر شکل ممکن جلو پیشرفت و مسیر استقلال کشورمان را بگیرند.
وی بیان داشت: آمریکا و اسرائیل اگر خیال کرده‌اند که با محاصره اقتصادی و ترور دانشمندان هسته‌ای کار به جایی می‌برند سخت در اشتباه هستند و ملت ایران مردمی بوده که افتخارشان این است که درس استقامت، فریادگری علیه ظلم و ایثارگری را از امام حسین (ع) آموخته‌اند و در برابر این نیرنگ‌ها خم به ابروی خود نمی‌آورند.
انتهای پیام/ی20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول