اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فومن:

ترور دانشمند ایرانی اقدام نابخردانه دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فومن گفت: ترور احمدی‌روشن دانشمند هسته‌ای ایران اقدام نابخردانه دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت‌های کشور است.

ترور دانشمند ایرانی اقدام نابخردانه دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌الاسلام محمدحسن صفوی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه مهدی موعود (عج) نزد خداوند مقام شامخ دارد، اظهار داشت: در روایات متعدد آمده است که در زمان ظهور امام عصر (عج) مسلمانان عزت دارند و گنج‌های زمین ظاهر می‌شود و هیچ‌گونه مشکلی در ارتباط با زندگی انسان وجود نخواهد داشت.
وی، ضمن فراخواندن نمازگزاران به تقوای الهی، افزود: در قرآن مثل‌ها و داستان‌های بسیاری از ائمه (ع) آمده است که باید از این داستان‌ها عبرت گرفت و راه زندگی درست را پیدا کرد.
خطیب جمعه فومن، نماز جمعه را نماز بشارت و وعده الهی و رحمت دانست و تصریح کرد: روز قیامت روز حساب، بازرسی، پاداش، جزا و مکافات و روز شکار شدن پنهان‌ها است که در این روز گنهکاران وحشت‌زده هستند و مومنان باید تلاش کنند تا با اعمال صالح و نیک خود جزو گروه وحشت‌زدگان نباشند.
وی، در ادامه با محکوم کردن اقدام ترور دانشمند هسته‌ای مصطفی احمدی‌روشن، ابراز داشت: در بین جوانان غیور ایران اسلامی نابغه‌هایی هستند که موجب افتخار، پیروزی و سعادتمندی کشورمان در جهان می‌شوند.
صفوی افزود: از بین بردن این جوانان و ترور احمدی‌روشن اقدام نابخردانه دشمن برای جلوگیری از پیشرفت‌های ایران است.
وی اذعان داشت: شهید احمدی‌روشن مانند سرداران و سربازان جبهه و جنگ در جبهه علم و دانش برای استقلال مملکت خون مقدس خود را بر زمین ریخت و این نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.    
خطیب جمعه فومن، احداث سایت پشتیبانی میدان گازی در رودسر را یک تحول عظیم در گیلان دانست و اظهار داشت: با توجه به تحریم‌هایی که دشمنان برای کشورمان ترسیم کرده‌اند کشف میدان عظیم گازی سردارجنگل بر توانایی دانشمندان و فرزانگان کشورمان صحه می‌گذارد.
وی افزود: با بهره‌برداری از این میدان گازی که در 300 کیلومتری منطقه مرزی رودسر است برای 100 هزار نفر در گیلان شغل ایجاد می‌شود.
صفوی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح از مهم‌ترین شاخص‌های انتخابات است.
وی درباره بیانات مقام معظم رهبری یادآور شد: حضور مردم رای به نظام است بنابراین باید افرادی انتخاب شوند که متعهد و دلسوز نظام باشند.
امام جمعه فومن، علم و دانایی و سلامت کامل جسمانی را از مهم‌ترین معیارهای انتخاب یک نماینده اعلام کرد و ابراز داشت: یک نماینده باید فاضل، دانا و با کمال بوده و نیز از سلامت جسمانی کامل برخوردار باشد تا بتواند برای مردم کار انجام دهد و به تمام مناطق سرکشی کند و مشکلات را از نزدیک ببیند در این صورت است که می‌تواند در برطرف کردن مشکلات درست اقدام کند.
وی خاطر نشان کرد: باید افرادی را انتخاب کنیم که خطوط کلی دین، قرآن و اعتقاداتی که برای آن شهید داده‌ایم را رعایت کنند و حافظ ارزش‌های انقلاب باشند.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول