اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دزفول:

60 صندوق سیار برای انتخابات مجلس در دزفول درنظر گرفته شد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری دزفول از در نظر گرفتن 60 صندوق سیار در حوزه انتخابیه دزفول در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

60 صندوق سیار برای انتخابات مجلس در دزفول درنظر گرفته شد
عبدالرضا احسانی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در شهرستان دزفول بیش از 60 صندوق اخذ رای به صورت سیار فعال خواهند بود.
وی با اشاره به تعداد شعب اخذ رای در سطح شهرستان دزفول گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی 288 شعبه اخذ رای در دزفول دایر می‌شود.
سرپرست فرمانداری دزفول درباره نحوه توزیع این تعداد شعب اخذ رای در سطح شهرستان دزفول افزود: از  تعداد 288 شعبه اخذ رای تعداد 159 شعبه در بخش مرکزی،60 شعبه در بخش سردشت‌، 20 شعبه در بخش شهیون و 22 شعبه در بخش چغامیش دزفول استقرار خواهد یافت.
وی عنوان کرد: 12 شعبه نیز برای مناطق سخت‌گذر توسط بالگردها به مناطق عشایری، روستاهای دور‌افتاده شهرستان دزفول انتقال خواهند یافت.
احسانی‌نیا بیان کرد: در نظر گرفتن شعب سیار برای اخذ رای مردم در مناطق کم جمعیت و... است که روند اخذ رای با سرعت بیشتری انجام شود.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره آمادگی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در محیطی سالم مهیا شده است.
وی تاکید کرد: نظارت بر مسائل انتخابات در سطح شهرستان دزفول به طور کامل وجود دارد و کمیته‌های تشکیل شده در این‌باره نیز فعال هستند.
احسانی‌نیا درباره کاندیداهای ثبت‌نام شده نیز اظهار کرد: 18 کاندیدا برای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی دزفول ثبت‌نام کرده‌اند که در مرحله تعیین صلاحیت هستند.
این مقام مسئول افزود: روند بررسی صلاحیت‌های کاندیدای مجلس شورای اسلامی شهرستان دزفول با دقت نظر زیادی در حال انجام است.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول