اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مهربان:

بی‌طرفی مجریان در انتخابات افزایش مشارکت مردم را درپی دارد

خبرگزاری فارس: بخشدار مهربان با اشاره به نقش مهم هئیت‌های اجرایی در برگزاری موفق انتخابات گفت: بی‌طرفی مجریان در انتخابات افزایش مشارکت مردم را درپی دارد.

بی‌طرفی مجریان در انتخابات افزایش مشارکت مردم را درپی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، ابراهیم فریادخواه صبح امروز در جلسه هئیت اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بخش مهربان با تاکید بر بی‌طرفی اعضای هئیت‌های اجرایی در برگزاری موفق نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعضای هئیت‌های اجرایی نباید علیه یا له کسی صحبت کنند. 
وی با اشاره به اهمیت بی‌طرف بودن مجریان انتخابات در افزایش مشارکت مردم، ورود هر کدام از اعضای هئیت‌های اجرایی به بحث تبلیغات انتخاباتی و طرفداری از کاندیدایی خاص را عمل خلاف شرع و قانون عنوان کرد و افزود: هرگونه سوءاستفاده احتمالی از موقعیت پیش آمده طی حضور در هئیت اجرایی بر خلاف اهداف خون مقدس شهدا است.
بخشدار مهربان، مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی را بالاترین مصلحت دانست و تصریح کرد: اعضای هئیت اجرایی و عوامل انتخاباتی به یقین مصالح شخصی را بر مصالح نظام ترجیح نخواهند داد.
فریادخواه، صداقت، امانتداری و عمل به وظیفه را از اهم وظایف هئیت‌های اجرایی برشمرد و افزود: پشتیبان دنیوی و اخروی ما از روز اول انتخابات تا سرشماری آرای ماخوذه، صداقت خواهد بود.
بخشدار مهربان با اشاره به اهمیت انتخابات و همچنین نقش محوری هیئت‌های اجرایی بر حضور حماسی، آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.
فریادخواه، با یادآوری کارآمدی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: با گذشت 33 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی هر روز بر عزت و عظمت این نظام افزوده می‌شود.
بخشدار مهربان، رمز موفقیت و حضور حداکثری مردم در انتخابات را لطف و عنایت خدا و اراده و عزم عمومی مردم و دست‌اندرکاران انتخابات دانست و بیان کرد: هیئت‌های نظارتی، اجرایی و بازرسی با همدلی و هماهنگی یکدیگر می‌توانند زمینه حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند تا بار دیگر به جهانیان به ویژه استکبار جهانی نشان دهند که همچنان ملت ایران پشتیبان نظام اسلامی است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول