اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت رسمی صورت گرفت

آغاز فعالیت کمیته تبلیغات ستاد انتخابات کاشان

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان کاشان از آغاز فعالیت‌های رسمی این کمیته خبر داد.

آغاز فعالیت کمیته تبلیغات ستاد انتخابات کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان مهدی نادعلی صبح امروز در دومین نشست اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات این شهرستان اظهار داشت: این کمیته تلاش می‌کند تا مقدمات حضور همگانی تمامی واجدان شرایط رأی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کاشان فراهم شود.
وی افزود: این کمیته با هدف تبیین منویات مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری مردم در انتخابات با استفاده از راهکارهایی که توسط اعضای این کمیته ارائه می‌شو،د فعالیت خود را آغاز کرده‌است.
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کاشان تصریح کرد: این کمیته با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌ها، نهادها و ارگان‌های اجرایی شهرستان برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی وسیع و گسترده انتخاباتی زمینه‌های حضور همگانی تمامی واجدان شرایط رأی را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم می‌کند.
نادعلی، تشکیل کمیته‌های تخصصی اطلاع‌رسانی، محتوا، امور بانوان، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و انتشارات را از جمله کمیته‌های پیشنهادی برای فعالیت‌های انتخاباتی ذکر کرد.
وی خواستار مساعدت و همکاری دستگاه‌های اجرایی کاشان برای تحقق اهداف کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کاشان در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و نشاط شد.
دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کاشان یادآور شد: رضایتمندی شهروندان کاشانی از ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای حضور همگانی واجدان شرایط رأی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حائز اهمیت است.
در حوزه انتخابی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل 24 نفر داوطلب برای حضور در انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که 12 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، ثبت‌نام کرده‌اند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول