اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط‌کریم:

تبلیغات دشمنان علیه انتخابات ایران به جایی نمی‌رسد‌

خبرگزاری فارس: فرماندار رباط‌کریم گفت: تبلیغات دشمنان علیه انتخابات ابران به طور قطع ثمری نداشته و ملت ایران با حضوری گسترده در انتخابات پاسخ بدخواهان را خواهند داد.

تبلیغات دشمنان علیه انتخابات ایران به جایی نمی‌رسد‌
بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط‌کریم اظهار داشت: دشمنان برای خدشه وارد کردن به انتخابات و رسیدن به اهداف شوم خود توطئه‌ها و ترفندهای مختلفی را اجرا کرده و به دنبال خدشه‌دار کردن بعد دموکراتیک نظام ما هستند.
وی ادامه داد: البته دشمنان بعد از گذشت بیش از 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز دست از توطئه‌های خود برنداشته‌ و با هر بهانه‌ای قصد ضربه‌زدن به این انقلاب را دارند که نشان می‌دهد آنها از گذشته و شکست توطئه‌های خود درس عبرت نگرفته‌اند.
عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان رباط‌کریم گفت: یکی از عالی‌ترین و بالاترین نمادهای مردم‌سالاری دینی برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی به دنبال خدشه‌دار کردن آن هستند.
سلیمان‌پور افزود: دشمنان در حساس‌ترین شرایط کشور تلاش خود را برای ضربه‌زدن به این نظام بیشتر کرده و با یاوه‌گویی در نظر دارند تا مردم را نسبت به این نظام و اصل انقلاب بدبین کنند.
وی ادامه داد: به همین دلیل تبلیغات منفی وسیعی را آغاز کرده و می‌خواهند افکار عمومی را به نفع خود تغییر دهند که به طور قطع این توطئه نیز به جایی نخواهد رسید.
فرماندار رباط کریم گفت: برگزاری انتخابات در ایران همیشه با حضور چشمگیر مردم برگزار شده و این امر نشان‌دهنده علاقه مردم به این نظام ، انقلاب و ولایت است.

دشمن هر روز از ملت ایران سیلی می‌خورد

سلیمان‌پور افزود: ملت مومن و ولایت‌مدار ایران اسلامی با گذشت بیش از سی سال از عمر پر برکت انقلاب با حضور خود در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌ و آنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته‌اند.
وی اظهار داشت: با توجه به این که دشمنان هر روز سیلی محکمی از ملت ایران می‌خورند، اما باز هم دست از توطئه‌ها و دسیسه‌های خود برنداشته و با ترفندهای جدید در نظر دارند تا ملت ایران را از مسیر اصلی منحرف سازند.
وی در پایان از ملت ایران خواست تا با حضور خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر اهداف و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و عزم و اراده خود را برای ساختن ایران به جهانیان اثبات کنند.
انتهای پیام/‌ش20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول