اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

راه انداختن کاروان‌های انتخاباتی ممنوع است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: در مهلت قانونی تعیین شده ایام تبلیغات طبق قانون و مقررات به راه‌انداختن کاروان‌های تبلیغاتی و تجمعات عمومی غیر‌قانونی است.

راه انداختن کاروان‌های انتخاباتی ممنوع است
یوسف اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: هرکس به فراخوان تجمع غیرقانونی در هر مرحله‌ای از انتخابات دست بزند با ممانعت و برخورد جدی روبه‌رو می‌شود.
وی با اعلام اینکه هر برنامه و تشکیل جلسات باید با هماهنگی فرمانداری و برقرار امنیت و انتظامات آن منطقه باید تدارک دیده شود، افزود: باید تلاش کنیم خروجی انتخابات اعتماد آفرین و وحدت آفرین باشد و از رفتارهای چالش برانگیز و اختلاف‌افکن خودداری کنیم.
این مسئول با اعلام اینکه هر کاندیدا در هر شهر می‌تواند یک ستاد دایر کند بیان داشت: ‌در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین کاندیداها حق دارد در شهر نمین، عنبران و آبی‌بیگلو، نیر ، کورائیم، سرعین، اردی‌موسی، هیر ، ثمرین، در هر شهر یک ستاد تشکیل دهد و در مهلت تبلیغات در شهر اردبیل نیز به ازای هر منطقه شهری یک ستاد دایر کند.
وی گفت: این ستاد‌ها با هر عناوینی باشد فرقی نخواهد داشت و ما سعی خواهیم کرد زمینه و بستر امنیت و آرامش را به گونه‌ای فراهم کنیم تا کاندیداها در ستادهای خود که در جوار یکدیگر نیز نخواهد بود فعالیت قانونی ایام تبلیغات را نیز داشته باشند.
فرماندار اردبیل با بیان اینکه در هسته مرکزی شهر به هیچ عنوان اجازه دایر کردن ستاد را نخواهیم داد، افزود: با توجه به روزهای پایانی سال و ایام خرید و تراکم حضور مردم در بازار و همچنین تمرکز بخش‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان، سعی می‌کنیم از دایر شدن ستاد در میدان شریعتی تا تازه‌میدان و خیابان‌های منتهی به این مسیر طبق مصوبه شورای تامین جلوگیری کنیم.
اکبری محوریت تبلیغات را در این دوره چهره به چهره و توزیعی اعلام کرد و ابراز داشت: درج و نصب و الصاق عکس، ‌پوستر، بنر و پارچه و عکس‌های بزرگ ممنوع است و هر کاندیدا حق دارد در ابعاد 15در10 عکس چاپ کرده و توزیع کند.
وی گفت: ما با هشدار و اطلاع‌رسانی قصد ممانعت از بی‌قانونی را داریم و هرگز خود را درگیر نخواهیم کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول