اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا:

فعالیت ستاد انتخابات پیشوا بر اساس جدول زمان‌بندی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به اهمیت آموزش مجریان انتخابات گفت:‌ فعالیت‌های ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی این شهرستان براساس جدول زمان بندی پیش رفته است.

فعالیت ستاد انتخابات پیشوا بر اساس جدول زمان‌بندی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بهنام ستاری صبح امروز در هفتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان پیشوا ضمن ابراز خرسندی از عملکرد ستاد انتخابات این شهرستان اظهار داشت: همه کسانی که به نوعی در انتخابات سهیم هستند اعم از مجریان، ناظران، بازرسان، کاندیداها و نمایندگان، باید آموزش‌های لازم را ببینند و این موضوع می‌تواند مانع از به وجود آمدن بسیاری از مشکلات شود.
وی ادامه داد: از همه مسئولان برگزار کننده انتخابات خواستار پیگیری و احصاء کاستی‌های احتمالی و رفع مشکلات موجود در این زمینه هستم.
فرماندار شهرستان پیشوا از اعضای ستاد خواست تا با هماهنگی و در چارچوب وظایف تعیین شده عمل کنند تا همانند گذشته برگ زرین دیگری در افتخارات ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی رقم زده شود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان پیشوا در این جلسه عنوان کرد: ستاد انتخابات شهرستان پیشوا بر اساس برنامه زمان‌بندی شده مراحل مختلف برگزاری انتخابات را طی کرده و تاکنون با هیچ مشکلی در این ارتباط مواجه نشده است.
ستاری عنوان کرد: در حال حاضر کمیته‌های اجرایی، اطلاع رسانی و تبلیغات، آموزش، فناوری اطلاعاتIT، خدمات و پشتیبانی، حقوقی و کمیته امنیتی نهمین دوره انتخابات مجلس در این شهرستان تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
وی اضافه کرد: ستاد انتخابات پیشوا قانون‌مداری، رعایت اصل بی طرفی و تلاش برای فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی را سرلوحه کار خود قرار داده است.
در این جلسه ابتدا اعضای کمیته‌ها به ارائه گزارش از نحوه عملکرد کمیته مربوطه پرداختند و برنامه‌های آتی حوزه کاری زیر مجموعه خود را تشریح کردند.
همچنین در ادامه این جلسه پیرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
این گزارش حاکی است، هفتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان پیشوا که با حضور بهنام ستاری فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه فرعی شهرستان پیشوا، رئیس، اعضا و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات، بخشدار مرکزی و بخشدار جلیل آباد در سالن همایش‌های فرمانداری برگزار شد، در ارتباط با بررسی امکانات مورد نیاز در حوزه‌های فناوری اطلاعات، وسیله نقلیه، نیروی انسانی، شعب اخذ رأی و اتخاذ تمهیدات لازم به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
انتهای پیام/و۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول