اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرایی ستاد انتخابات چالدران:

انتخابات صحنه میثاق با نظام است

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی ستاد انتخابات چالدران گفت: انتخابات در کشور ما در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی به صحنه‌های مهمی از میثاق و تجلی دین‌داری و عشق به نظام اسلامی و ولایت فقیه از سوی مردم تبدیل شده است.

انتخابات صحنه میثاق با نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران محرم میرزالو عصر امروز در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هر چه مردم در تعیین سرنوشت خود مشارکت بیشتری داشته باشند به همان میزان جامعه ما جامعه‌ای توسعه‌یافته‌تر خواهد بود.
وی با بیان اینکه باید شرایطی فراهم کرد تا مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند و بتوانند با آگاهی و بصیرت کاندیدای اصلح را انتخاب کنند، افزود: انتخابات مجلس نهم نخستین انتخابات بعد از فتنه سال 88 است و دشمنان می‌خواهند با تبلیغات وسیع، سیاه‌نمایی اوضاع جامعه و نیز پخش شایعات، حضور مردم در انتخابات را کاهش داده و بهره‌برداری‌های سیاسی و بین‌المللی خود را از آن داشته باشند.
این مسئول اضافه کرد: ایادی استکبار می‌خواهند با توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ما مشکل ایجاد کند اما مردم ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت لازم، گوش به فرمان مقام معظم رهبری همچون گذشته اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند و با مشارکت حداکثری یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.
وی تصریح کرد: دشمن باید بداند عموم مردم ایران اسلامی نسبت به این نظام و بنیانگذار آن و شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی خود را مسئول و وفادار می‌دانند.
بخشدار مرکزی چالدران نیز در این نشست گفت: یکی از وظایف اصلی کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
اسماعیل رضایی‌اقدم افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و قانون‌مداری از مباحث مورد تأکید مقام معظم رهبری است.
وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و قانون‌مداری را از مباحث مورد تأکید مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: محل‌های ویژه تبلیغات در سطح شهر توسط شهرداری مشخص شود و کاندیداها پوسترهای انتخاباتی خود را در این محل‌ها نصب کنند.
در پایان پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری به عنوان عضو کمیته اطلاع‌رسانی از آماده‌سازی بیانات امام راحل، مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و شهدا درباره انتخابات در قالب بروشور، پوستر، چاپ در گزارش هفتگی فرمانداری و بنر خبر داد و خواستار همکاری تمام ادارات و نهادهای شهرستان به منظور فضاسازی مناسب تبلیغی در سطح شهرستان شد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول