اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

برگزاری بدون وقفه 30 انتخابات گواه اقتدار نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: در نظام جمهوری اسلامی در تمامی دوره‎ها انتخابات به موقع و بدون هیچ‌گونه تأخیری برگزار شده که این نشان دهنده اقتدار این نظام الهی و مردمی است.

برگزاری بدون وقفه 30 انتخابات گواه اقتدار نظام است
مراد کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان این مطلب اظهار داشت: برگزاری سی‌امین انتخابات در نظام جمهوری اسلامی نشان از مردم‎سالاری دینی، دموکراسی، مردمی بودن و گواهی بر توانمندی بالا و اقتدار نظام و دولت است.
وی برگزاری انتخابات در برخی کشورها را توام با مشقت و گذراندن مراحل مختلف عنوان کرد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی طی تمامی دوره‌ها انتخابات به موقع و بدون هیچ‎گونه تأخیری برگزار شده که این نشانه اقتدار نظام محسوب می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان شهرکرد تلاش و داشتن دغدغه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ضروری دانست و افزود: طی این سال‌ها همواره حضور مردم در انتخابات نسبت به دوره‎های قبل پرشورتر بوده که نشانگر در صحنه بودن و مشارکت مردم در انتخابات و همچنین دلیل وجود رقابت انتخاباتی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیش‌بینی ۱۸8 شعبه برای جمع‌آوری آرای مردم در این حوزه انتخابیه در انتخابات 12 اسفند خبر داد و گفت: از این تعداد 123 شعبه شهری و 65 شعبه نیز روستایی است همچنین هشت شعبه سیار نیز در شهرستان تعبیه شده است.
کاظمی ادامه داد: بیش از 3 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و پشتیبانی کار برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این شهرستان را بر عهده دارند.
وی فضای شهرستان را برای انتخابات آرام همراه با سلامت و تدبیر از سوی مسئولان امر اعلام و عنوان کرد: از تمام کاندیداها، طرفداران و رسانه‌ها انتظار داریم فضای آرام جامعه را تداوم بخشیده و وحدت و انسجام ملی را فدای منافع شخصی و گروهی خود نکنند.
فرماندار شهرکرد خاطرنشان کرد: ما مصمم هستیم تا اصل قانون را مراعات کنیم و اجازه ندهیم اساس آن را فرد و یا حزب و گروهی زیر سؤال ببرد.
وی همچنین نقش رسانه‎ها را در افزایش مشارکت مردم در صحنه‎های دفاع از نظام جمهوری اسلامی تأثیرگذار دانست و گفت: مهندسی و جهت‌دهی افکار عمومی از مهم‎ترین وظایف رسانه‎های گروهی و خبرنگاران به شمار می‎رود.
وی تأکید کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران به عنوان نمایندگان امین مردم و مسئولان با انعکاس صحیح مشکلات به مسئولان و تبیین خدمات مسئولان، نقش مهمی در ایجاد پل ارتباطی این دو قشر دارند.
کاظمی افزود: خبرنگاری و اطلاع‌رسانی حرفه‎ای بوده که در بسیاری از امور جامعه و دیگر مسائل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی اثرگذار است.
فرماندار شهرستان شهرکرد یکی از رسالت‎های خطیر خبرنگاران را رصد مسائل و مشکلات جامعه و افزایش آگاهی و هوشیاری مردم و مسئولان بیان و تصریح کرد: آگاهی و روشنگری ملت‎ها نتیجه تلاش و کوشش خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق است.
وی فرهنگ‎سازی و اطلاع‌رسانی به جامعه را از نقش‎های مهم اصحاب رسانه برشمرد و گفت: اصحاب رسانه بدون چشم‌داشت، منفعت‎طلبی و مسائل رفاهی، شبانه‎روزی برای آگاه‎سازی مردم و جامعه تلاش می‎کنند.
کاظمی برگزاری انتخابات را نشانه دموکراسی، وجود مردم‎سالاری دینی و مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی بیان و خاطرنشان کرد: خبرنگاران در تحقق اصل مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول