اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

ارسال متمم 95 میلیارد ریالی شهرداری شوشتر به شورای شهر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از ارسال متمم بودجه سال 90 شهرداری شوشتر به ارزش 95 میلیارد ریال به شورای اسلامی این شهر خبر داد.

ارسال متمم 95 میلیارد ریالی شهرداری شوشتر به شورای شهر
آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: متمم بودجه سال ‌90 شهرداری شوشتر به ارزش ریالی 95 میلیارد ریال به شورای اسلامی شهر شوشتر ارسال شده است تا پس از بررسی به تصویب رسیده و در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
وی افزود: در متمم بودجه شهرداری شوشتر توجه زیادی به زیباسازی، آسفالت معابر و روشنایی پارک‌ها شده است و قرار شده تا با اجرای متمم بودجه گامی بلند در راستای فعالیت‌های عمرانی و رفاهی در سطح شهر برداشته شود.
شهردار شوشتر خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر از نظر درآمد در شرایط کنونی در بهترین وضعیت سال‌های گذشته قرار دارد و تا کنون در مدت 92 روز سه حقوق از کارکنان شهرداری و 2 حقوق از کارکنان پیمانی پرداخت شده است که این امر در شهرداری شوشتر بی‌سابقه است.
وی با اشاره به مشکل بازنشستگان شهرداری شوشتر برای رهاسازی از محل کار، افزود: کارکنان بازنشسته شهرداری شوشتر برای بازنشستگی نیازمند پرداخت 700 میلیون ریال از طرف شهرداری به تامین اجتماعی بودند که تا کنون پس از دستور صادر شده از طرف شورای شهر بیش از 510 میلیون ریال به حساب تامین اجتماعی پرداخت شده است و 190 میلیون ریال دیگر نیز در روزهای آتی واریز می‌شود.
دُر با تاکید بر اینکه مردم با شهرداری آشتی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: پیش از این مردم برای پرداخت عوارض از شهرداری فراری بودند ولی در شرایط کنونی برای پرداخت عوارض در شهرداری شوشتر صف‌های طولانی تشکیل می‌شود و این امر موجب بهبود شرایط مالی شهرداری شوشتر شده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفاه مردم گفت: قرار است سه مجموعه استاندارد و فایبرگلاس بازی کودکان در پارک‌های شهر شوشتر نصب شود که در شرایط کنونی در حال آماده‌سازی فضای مورد نیاز برای این مجموعه‌ها با گروه امانی هستیم.
وی ابراز امیدواری کرد پیش از نوروز چهره شهر شوشتر به کلی متحول می‌شود و شرایط برای نوروز بسیار متفاوت خواهد بود.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول