اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان:

ضعف بودجه را به طور کامل حس می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: این هیئت در سال جاری تنها یک دهم مبلغ تفاهم‌نامه منعقده با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان را دریافت کرده و به همین دلیل با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

ضعف بودجه را به طور کامل حس می‌کنیم
سروش اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تا اندازه‌ای توانستم سند راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان را برای توسعه همگانی ورزش بدمینتون جلو ببریم، اما پس از آن به دلیل مشکلات مالی فراوان نتوانستیم به این هدف والا دست پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه هیئت بدمینتون استان اصفهان فردا به همراه سایر هیئت‌های ورزشی استان اصفهان در جلسه دیدار با استاندار شرکت می‌کند، تاکید کرد: نگفتن بسیاری از مشکلات نکات ابهامی زیادی را به جا می‌گذارد.
رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان افزود: هزینه‌‌های این هیئت تاکنون و بیشتر زمان‌ها از جیب شخصی پرداخت شده است اما باز هم با وجود مشکلات مالی زیاد، بدمینتونبازان اصفهانی افتخارات زیادی در سطح کشور کسب کردند.
وی با اشاره به کسب رتبه سوم بانوان بدمینتون بزرگسالان استان اصفهان در رقابت‌های قهرمانی کشوری، اظهار داشت: به زودی شاهد اعزام بدمینتون‌بازان بزرگ‌سال اصفهانی به قزوین برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور در قسمت آقایان هستیم.
اسماعیلی افزود: در کسب مقام‌های رنکینگ کشوری نیز افتخارات زیادی نصیب هیئت بدمینتون استان اصفهان شده است که در هجدهم این ماه نیز دوباره شاهد رقابت‌های انتخاب رنکینگ جدید کشوری هستیم.
وی با بیان اینکه جلسه هیئت رئیسه بدمینتون استان اصفهان با حضور احمدرضا مهنام (معاون ورزشی شهرداری اصفهان،)،آقای ابوالحسنی( رئیس تربیت بدنی آموزش و پرورش) و آقای عباس‌پور( مدیر عامل باشگاه نفت پایتخت) برگزار شد، تاکید کرد: در این جلسه از باشگاه نفت پایتخت خواسته شد که در رقابت‌های لیگ دسته یک بدمینتون حمایت‌های لازم را انجام دهد و این موضوع در حال بررسی است.
رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان بیان داشت: از احمدرضا مهنام نیز قول حمایت لازم برای ایجاد پایگاه بدمینتون در شرق اصفهان گرفته شده است.
وی تاکید کرد: در صورت موافقت آموزش و پرورش از فضاهای مناسب مدارس برای توسعه ورزش همگانی بدمینتون استفاده می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول