اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

بودجه در جای خود هزینه می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده 90 درصد بودجه سال گذشته در جای خود هزینه شده است.

بودجه در جای خود هزینه می‌شود
حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دیوان محاسبات نظارت کامل بر اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها دارد و در صورتی که تخلفی از سوی دولت وجود داشته باشد تذکرات لازم ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه دیوان محاسبات در سال‌های گذشته به خوبی عمل کرده است، تصریح کرد: نظارت بر نحوه هزینه‌ها و دخل و خرج از وظایف دیوان محاسبات است که در این زمینه عملکرد دولت زیر نظر این دیوان قرار دارد.
این مسئول با بیان اینکه عدم تذکر دیوان محاسبات نشان دهنده این است که دولت تخلف ندارد، افزود: با توجه به بررسی‌های دیوان محاسبات 90 درصد بودجه مصوب سال گذشته در جای خود هزینه شده است و این امر را کمیسیون 90 نیز تأیید کرده است.
ذاکر با بیان اینکه اگر دولت تخلفی در نحوه هزینه کرد و یا هدفمندسازی یارانه‌ها مرتکب شود از دید مجلس به دور نخواهد بود، اعلام کرد: در صورت وجود تخلف دولت، مجلس تذکرات لازم را ارائه می‌دهد.
وی با ابراز امیدواری از اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها، گفت: هدفمندسازی یارانه‌ها وارد فاز دوم خود می‌شود و امکان اینکه عده‌ای در این زمینه دلیل تراشی کرده و خدمات و عملکرد دولت را نادیده گیرند وجود دارد.
این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر قیمت حمل و نقل آزاد نیست، اظهار داشت: در صورت آزادسازی قیمت‌ها در این بخش طبیعی است که مبالغی نیز برای این منظور تخصیص می‌یابد.
ذاکر با بیان اینکه هدفمندسازی یارانه‌ها یک سال عمر دارد، تصریح کرد: طبیعی است در طول سال‌ها نواقص موجود در اجرای این قانون رفع خواهد شد.
وی افزود: در حال حاضر تخصیص‌ها نامحسوس است چرا که هدفمندسازی یارانه‌ها محدود است و با توجه به اینکه در چارچوب تحریم‌ها قرار گرفته‌ایم مسلما در این زمینه کاستی‌هایی داشته باشیم.
 انتهای پیام/و۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول