اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه امسال صورت گرفت

ثبت 23 هزار واقعه ولادت در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان همدان از ثبت 22 هزار و 971 واقعه ولادت در سطح استان همدان در 9 ماه امسال خبر داد.

ثبت 23 هزار واقعه ولادت در همدان
عبدالله مقصودی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در 9 ماه سال جاری در استان همدان 22 هزار و 971 واقعه ولادت به ثبت رسیده است.
وی گفت: از این تعداد 22 هزار و 758 واقعه در فاصله ثبت تا یک سال بوده و 22 هزار و 549 واقعه در فاصله 15 روز به ثبت رسیده است.
مدیرکل ثبت احوال استان همدان ادامه داد: 99.1 درصد از واقعه ولادت به ثبت رسیده در مهلت 15 روز است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2.7 درصد افزایش در مهلت قانونی را شامل می‌شود.
به گفته وی، نرخ ثبت ولادت در سطح استان همدان در این مدت برابر 17.1 در هزار بوده است که این مهم نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
مقصودی‌فر اظهار کرد: در 9 ماه امسال در استان همدان 8 هزار و 761 واقعه فوت به ثبت رسیده که از این تعداد 7 هزار و 639 واقعه در فاصله ثبت تا یک سال بوده است.
وی با بیان اینکه تعداد 7 هزار و 462 واقعه در فاصله 10 روز به ثبت رسیده است، تصریح کرد: 97.7 فوت‌های ثبت شده در مهلت قانونی بوده که نسبت به مدت مشابه قبل از افزایش 5.4 درصدی برخوردار بوده است.
مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت: در 9 ماه امسال 19 هزار و 842 واقعه ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یک دهم درصدی داشته است.
وی در بخش دیگری از سخنانش ابراز کرد: در همین مدت نیز تعداد 2 هزار و 554 واقعه طلاق در سطح استان به ثبت رسیده است.
مقصودی‌فر در پایان سخنانش در ارتباط با فراوانی نام‌‌ها در 9 ماه امسال نیز افزود: طی این مدت در گروه دختران بیشترین فراوانی مربوط به نام "فاطمه" با یک هزار و 95 مورد و در گروه پسران نیز "امیرعلی" با 749 مورد بوده است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول