اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی:

ثبت 768 واقعه ولادت در درمیان/ درمیان فاقد محضر طلاق است

خبرگزاری فارس: مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: شهرستان درمیان در حال حاضر فاقد محضر طلاق است.

ثبت 768 واقعه ولادت در درمیان/ درمیان فاقد محضر طلاق است
علی پورحسین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به وقایع حیاتی شهرستان درمیان اظهار داشت: در هشت ماه نخست سال جاری تعداد 768 واقعه ولادت در این شهرستان به ثبت رسیده که از این تعداد 385 نوزاد پسر و 384 نوزاد دختر هستند.
وی تصریح کرد: همچنین از این مجموع تعداد 260 واقعه ولادت در شهر و 508 واقعه ولادت در روستا صورت گرفته است به طوری که در مقابل هر 100 واقعه ولادت ثبت شده دختر حدود 101 واقعه ولادت پسر به ثبت رسیده است.
مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 190 واقعه وفات در شهرستان درمیان به ثبت رسیده است، ادامه داد: از این تعداد 103 مرد و 87 زن هستند.
پورحسین اضافه کرد: همچنین از این مجموع تعداد 41 واقعه وفات در شهر و 149 واقعه وفات در روستا رخ داده است به طوری که در این مدت در مقابل هر 100 فوت ثبت شده زنان تعداد 118 مورد فوت مردان به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به اینکه در هشت ماه سال جاری 310 واقعه ازدواج در شهرستان درمیان به ثبت رسیده است، اذعان داشت: از این تعداد 110 واقعه ازدواج در شهر و 200 واقعه ازدواج در روستا صورت گرفته است.
مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی با اشاره به ثبت وقایع حیاتی شهرستان قاینات نیز گفت: در هشت ماه نخست سال جاری تعداد 2 هزار و 61 واقعه ولادت در این شهرستان به ثبت رسیده است که از این تعداد یک هزار و 45 نوزاد پسر و یک‌هزار و 16 نوزاد دختر هستند.
پورحسین ادامه داد: همچنین از این مجموع تعداد 839 واقعه ولادت در شهر و یک‌هزار و 222 واقعه ولادت در روستا صورت گرفته است به طوری که در مقابل هر 100 واقعه ولادت ثبت شده دختر حدود 103 واقعه ولادت پسر به ثبت رسیده است.
وی با بیان اینکه در هشت ماه نخست سال جاری در شهرستان قاینات تعداد 520 واقعه وفات به ثبت رسیده است، افزود: از این تعداد 327 مرد و 192 زن هستند.
مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین از این مجموع تعداد 153 واقعه وفات در شهر و 367 واقعه وفات در روستا رخ داده است به طوری که در این مدت در مقابل هر 100 فوت ثبت شده زنان تعداد 169 مورد فوت مردان به ثبت رسیده است.
پورحسین با بیان اینکه در هشت ماه نخست سال جاری یک‌هزار و 420 واقعه ازدواج در شهرستان قاینات به ثبت رسیده است، تصریح کرد: از این تعداد 583 واقعه در شهر و 837 واقعه در روستا رخ داده است.
وی گفت: همچنین در این مدت 102 واقعه طلاق در شهرستان قاینات به ثبت رسیده که از این مجموع تعداد 50 واقعه شهری و تعداد 52 واقعه روستایی است.
مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی یادآورشد: نسبت ازدواج به طلاق در این مدت در شهرستان قاین 14 بوده یعنی در برابر 14 رویداد ثبت شده ازدواج یک رویداد طلاق ثبت شده است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول