اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه:

رسانه‌ها برای ترویج ازدواج آسان همت کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه گفت: رسانه‌های جمعی باید بیش از پیش در راستای نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان اهتمام کنند.

رسانه‌ها برای ترویج ازدواج آسان همت کنند
فراز غفارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: رسانه‌ها فعالیت‌های کانون ازدواج آسان را اطلاع‌رسانی کنند چرا که این کانون در صورت شناخته شدن بهتر و بیشتر به جوانان خدمت‌رسانی می‌کند.
وی تصریح کرد: انتظار می‌رود اصحاب رسانه در این حوزه اقدام کنند و در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان بیش از پیش تلاش کنند چرا که در این صورت جوانان با سهولت نسبت به تشکیل خانواده اقدام کرده و از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در امان می‌مانند.
این مسئول حمایت مسئولان از فعالیت‌های این کانون را خواستار شد و گفت: بعضی مسئولان به ویژه مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، شهردار ارومیه و شورای اسلامی شهر ارومیه برای محقق شدن برنامه‌‌های این کانون تلاش زیادی کردند همچنین مسئولان صداو سیما برای تبیین اهداف و برنامه‌های کانون فرصت خوبی در اختیار ما قرار دادند که باید از آنها قدردانی کرد.
این مسئول با بیان اینکه جلسات مشاوره زوجین با مشارکت مسئولان سازمان بهزیستی برپا می‌شود، گفت: این کانون همچنین به جوانان زیرپوشش بهزیستی خدمات فرهنگی ارائه می‌دهد تا آنها نیز مانند سایر جوانان جامعه نسبت به ازدواج اقدام کنند.
غفارزاده تصریح کرد: این کانون امسال خیر نمونه کشور شناخته شد و در سال جاری نیز توسط رئیس جمهور مورد تقدیر قرار گرفت.
وی با بیان اینکه کانون ازدواج آسان حتی برای معضل مسکن برنامه دارد، گفت: مسئولان این کانون با همت اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری برای رفع این معضل چاره‌اندیشی کرده‌اند بنابراین دو ملک برای احداث مسکن تعیین شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول