اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه:

100 درصد ولادت‌ها در پایگاه اطلاعات جمعیتی ثبت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: در پایگاه اطلاعات جمعیتی، ولادت‌ها به صورت کامل و 90 درصد آمار وفات به ثبت می‌رسد.

100 درصد ولادت‌ها در پایگاه اطلاعات جمعیتی ثبت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، احد جودی در آیین نواختن زنگ ثبت احوال که ظهر امروز در مدرسه راهنمایی غلامرضا سلیمانی شهر کرمانشاه به صدا در آمد، تصریح کرد: با صدور کارت هوشمند تمام اطلاعات سازمان‌ها به همدیگر وصل می‌شود.
وی ادامه داد: مزیت پایگاه اطلاعات جمعیتی، عدم نیاز به آمارگیری خود‌احضاری است.
مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه با اشاره به مشکلات فراوان سرشماری در این زمینه اشاره کرد و گفت: نداشتن شاخص درست در سرشماری‌های خود‌احضاری از مشکلات موجود در این زمینه است.
جودی تصریح کرد: وقایع حیاتی در پیش از انقلاب حدود 35 تا 40 درصد ثبت می‌شد.
جودی با ابراز خرسندی از اینکه در حال حاضر پایگاه‌های اطلاعاتی 100درصد ولادت و 90درصد وفات را ثبت می‌کنند، گفت: صدور کارت هوشمند با خدمات مختلفی همراه بوده و استفاده از کارت به عنوان کیف پول، گواهینامه و کارت بنزین از دیگر موارد استفاده از این کارت‌ها است.
این مقام مسئول با اشاره به برنامه‌های هفته ثبت احوال در استان کرمانشاه، حضور مدیران و روسا و کارشناسان ثبت احوال در مدارس و مساجد با هدف معرفی فعالیت‌های ثبت احوال استان کرمانشاه، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط مدیر کل ثبت احوال، تجلیل از ایثارگران نمونه، حضور در مزار شهدا و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، تشکیل شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان کرمانشاه، گردهمایی روسای ثبت احوال با حضور اعضای شورای هماهنگی ثبت احوال، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و اهدای جوایز در خصوص معرفی ثبت احوال، نشست رسانه‌ای با اصحاب رسانه، حضور در برنامه‌های صدا و سیما و انتشار پیام استاندار به مناسبت هفته ثبت احوال را از برنامه‌هایی برشمرد که در این هفته برپا می‌شود.
اسداله الله‌وردی، معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این همایش با بیان اینکه زیر‌بنای توسعه به یک سری آمار و اطلاعات نیاز دارد، گفت: در چشم‌اندازها و برنامه‌ریزی‌های کشور به آمار و اطلاعات دقیق نیاز است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول