اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس آمار 9 ماهه ثبت احوال استان اصفهان

هر ساعت 6 ازدواج در اصفهان ثبت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ثبت احوال استان اصفهان گفت: بر اساس آمار 9 ماهه ثبت احوال استان اصفهان روزانه 150 واقعه ازدواج رخ می‌دهد که به طور میانگین در هر ساعت ۶ ازدواج به ثبت می‌رسد.

هر ساعت 6 ازدواج در اصفهان ثبت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود علی‌پور در حاشیه نشست خبری به آمار 9 ماهه وقایع تاریخی استان اشاره کرد و اظهار داشت: طی 9 ماه گذشته 56هزار و 792 واقعه ولادت در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.7 درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه جمعیت استان اصفهان چهار میلیون و 700 هزار نفر است، افزود: به طور میانگین در ماه 6هزار و 310 واقعه ولادت در استان رخ داده که روزانه 210 نفر و هر ساعت 8.8 نوزاد در اصفهان متولد می‌شود.
رئیس سازمان ثبت احوال استان اصفهان تصریح کرد: در این مدت 19هزار و 701 واقعه فوت در اصفهان ثبت شده است که به طور میانگین در هر ماه 2هزار و 463 نفر و به طور میانگین روزانه 82 نفر و هر ساعت 3.4 نفر در اصفهان فوت می‌کنند.
وی در ادامه صحبت‌های خود به دو رویداد مهم ازدواج و طلاق اشاره کرد و گفت: در مدت 9 ماهه گذشته 40هزار و 411 واقعه ازدواج در سازمان ثبت احوال استان ثبت شده که به طور متوسط روزانه 150 مورد و هر ساعت6.2  واقعه ازدواج رخ داده است.
علی‌پور با بیان اینکه استان اصفهان رتبه 16 طلاق در کشور را دارد، بیان داشت: 6هزار و 205 واقعه طلاق در مدت 9 ماهه رخ داده است که روزانه 23 و هر ساعت یک طلاق در اصفهان ثبت می‌شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول