اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

حجاب مانعی برای نفوذ دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: حجاب مانعی برای نفوذ دشمن در جامعه اسلامی است و برای این مهم استکبار در حال برنامه‌ریزی است.

حجاب مانعی برای نفوذ دشمن است
حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر به‌مناسبت 17 دی روز کشف حجاب رضاخانی در ایران اظهار داشت: دشمن برای نفوذ در جامعه حجاب را مانعی برای خود می‌داند و به این دلیل در صدد حل این مانع است و باید در این‌باره هوشیار بود.
وی با اشاره به اقدامات رضاخان در سال‌های پادشاهیش در ایران افزود: رضاخان در ابتدای حضورش در سمت پادشاهی در ایران ابتدا کشف‌حجاب و سپس برگزاری مجالس امام حسین را ممنوع کرد و برخورد وی با روحانیت به اوج رسید تا جایی که روحانی نمی‌توانست در روز در خیابان حضور داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها همگی دیکته شده استکبار جهانی به‌ویژه انگلیس بوده است، خاطرنشان کرد: استکبار‌جهانی این برنامه‌ها را به رضاخان می‌داد و این برنامه‌ها در راستای حل مانع برای نفوذ انگلیس بود و به این دلیل باید پایگاه موجود برای این سه موضوع را تقویت کرد.
سلیمانی با تاکید بر اینکه برخورد رضاخان با مجالس امام حسین(ع) بسیار شدید بود، تاکید کرد: رضاخان برای مقابله با مجالس امام‌حسین (ع) بسیار مصمم بود به طوری‌که این مجالس به زیرزمین‌های خانه‌ها رفت و کسی نمی‌توانست در این‌باره اقدامی کند.
رئیس شورای فرهنگ‌عمومی شوشتر خاطرنشان کرد: حجاب برای دشمن مانع است زیرا جامعه اسلامی و دارای حجاب کمتر به فساد کشیده می‌شود و به این دلیل دشمن در این‌باره مانعی بزرگ احساس می‌کند و برای مقابله با آن تلاش خواهد کرد و به این دلیل کشف حجاب را در دستور کار رضاخان قرار دادند.
وی تاکید کرد: دشمن در شرایط کنونی نیز با اقدامات نرم در راستای کشف حجاب در حال تلاش است و باید در این‌باره هوشیارانه عمل کرد.
سلیمانی افزود: همه مردم باید در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمن ایستادگی کنند و در این‌باره گوش به فرمان فرامین اسلام باشند.
انتهای پیام/غ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول