اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل:

حجاب صدفی برای پاسداری از گوهر عفاف است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل حجاب را صدفی برای پاسداری از گوهر عفاف توصیف کرد.

حجاب صدفی برای پاسداری از گوهر عفاف است
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمد قنبری ظهر امروز در جمع مبلغان زن سنتی تصریح کرد: رعایت و حفظ حجاب برای بانوان ضروری بوده چرا که حجاب گوهری ارزنده و نفیس است و کرامت و حرمت زن به آن وابسته است.
وی با اشاره به اینکه بعضی از نگاه‌ها ویروس گناه منتشر می‌کند، یادآور شد: بعضی از چهره‌ها مزاحمت را جمع می‌کند و به تعبیر شهید مطهری حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است.
حجت‌الاسلام قنبری با تاکید بر اینکه گل عفاف در بوستان حجاب می‌روید، یادآور شد: خوشا به حال آنانی که نگهبان مزرعه نجابت و حیا و عفاف خود هستند و با پوشش صحیح و کامل، هم محیط زندگی و جامعه را برای خود ایمن می‌سازند و هم وسیله به گناه افتادن دیگران نمی‌شوند.
وی با بیان اینکه زنان و دختران ما که میراث‌دار عفاف مریم، قداست زهرا(س) و کرامت زینب(س) هستند، تصریح کرد:  شایسته است زنان با رفتار و منش و برخورد متین و اسلامی خویش پاسدار ارزش‌ها باشند و به آنان که از روی غفلت و سهل‌انگاری شان و منزلت و مرتبت شیعه را رعایت نمی‌کنند دلسوزانه و مشفقانه تذکر بدهند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان اینکه هر چیزی که قیمتی‌تر باشد خطر ربودن آن نیز بیشتر است، اظهار داشت: ضرورت حفاظت و مراقبت از آن اشیای قیمتی نیز بیشتر می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه اگر برای باغ و مزرعه حصار نکشید عابران، بیماردلان و راهزنان را وسوسه می‌کند و به جرم و خطا می‌کشاند و خانه و باغ از دستبرد اهل طمع مصون نمی‌ماند، افزود:  مراعات حجاب، عفاف، چادر و پوشش نیز برای بانوان مسلمان حفاظتی دارد.
 انتهای ‌پیام/خ۳۰/چ 3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول