اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش آبادان خبر داد

برگزاری مسابقه حجاب در مدارس آبادان

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان آموزش و پرورش آبادان از برگزاری مسابقه بزرگ شیوه‌های نهادینه کردن حجاب در مدارس این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقه حجاب در مدارس آبادان
زهرا شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از هر زمان دیگر نیاز است که به مسئله عفاف و حجاب در جامعه توجه بیشتری صورت گیرد. 
وی افزود: دلیل بسیاری از انحرافات و وارد شدن لطمات جبران‌ناپذیر به خانواده‌ها ریشه در جدی نگرفتن مسئله حجاب در سطح جامعه دارد. 
مشاور امور بانوان مدیریت آموزش و پرورش آبادان تصریح کرد: دوران کودکی یکی از مهم‌ترین سنین برای نهادینه‌کردن مسئله حجاب در بچه‌ها بوده که متأسفانه بسیاری از خانواده‌ها به دلیل کودک بودن فرزندشان، در خصوص پوشش آن‌ها دقت لازم را نمی‌کنند و باعث می‌شود خانواده دچار آسیب و انحراف شود. 
وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نیازمند ظرافت و حساسیت خاصی است و باید از شیوه‌های مشاوره‌ای، غیر مستقیم و انگیزشی استفاده کرد خاطرنشان کرد: قبل از این‌که فرزندان به طور جدی وارد جامعه شوند، باید به سلاح عفاف حجاب مسلح و نسبت به خطرات و تهدیدات آگاهی کامل داشته باشند.
به گفته شجاعی نقش خانواده‌ها و مدارس در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.
وی در ادامه بر تقویت دیدگاه‌های دینی و معنوی جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان تأکید و خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب ریشه در باورهای دینی و معنوی جامعه دارد و توأمان باید به هر دو مسئله به صورت لازم رسیدگی شود.
مشاور امور بانوان مدیریت آموزش و پرورش آبادان تصریح کرد: در این راستا مسابقه بزرگ شیوه‌های نهادینه کردن حجاب در فرزندان کودکان و نوجوانان در مدارس آبادان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تعداد یک هزار جلد کتاب با عنوان شیوه‌های نهادینه کردن حجاب در فرزندان بین کودکان و نوجوانان با تخفیف 50 درصد در اختیار شرکت کنندگان گذاشته می‌شود افزود: به‌منظور اشاعه فرهنگ حجاب و نهادینه کردن آن در فرزندان، ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه آبادان با همکاری کمیته امور بانوان مدیریت آموزش و پرورش آبادان این مسابقه را برگزار خواهد کرد.
شجاعی از علاقه‌مندان خواست برای دریافت کتاب و شرکت در مسابقه تا 18 دی به ستاد اقامه نماز جمعه و یا دفتر امور بانوان آموزش و پرورش مراجعه کنند.
وی در پایان اظهار داشت: به 20 نفر از برگزیدگان تقدیرنامه و هدایایی ارزنده اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول