اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

بدحجابی منجر به فساد در جامعه خواهد شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه نباید پوشش‌های تحریک‌آمیز در جامعه رواج پیدا کند، گفت: اگر جلوی بدحجابی گرفته نشود منجر به فساد در جامعه خواهد شد.

بدحجابی منجر به فساد در جامعه خواهد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت با دعوت همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان اظهار کرد: کسانی که چشم و زبان خود را از گناه باز داشتند با چهره نورانی به ملاقات خدا می‌شتابند.
امام جمعه دهدشت افزود: فرشتگان با شکوه تمام به استقبال انسان با تقوا می‌آیند و مرگ برای چنین انسان‌هایی شیرین‌‌ترین چیز است.
خطیب جمعه دهدشت در ادامه نیاز انسان به معرفت را یکی از الزامات بعثت انبیا دانست و گفت: خداوند هدایت تکوینی را درون همه موجودات از جمله انسان قرار داده و در کنار آن عقل را نیز قرار داد که حجت باطنی است.
وی اضافه کرد: انسان به یک هدایت مافوق نیز نیاز دارد که به هدایت وحیانی معروف است.
حسینی خاطرنشان کرد: اگر فطرت پرستش در انسان به درستی هدایت نشود به بدترین نوع شرک تبدیل خواهد شد که این امر منجر به غضب‌های الهی خواهد شد.
خطیب جمعه دهدشت یادآور شد: اگر انبیا الهی نباشند فطرت انسان به انحراف می‌رود همچنان که در طول تاریخ بسیاری از اقوام به دلیل شرک مورد غضب خداوند قرار گرفتند.
حسینی با اشاره به سالروز شهیدان هویزه گفت: ملتی که در راه اعتلای ارزش‌های الهی خون داد، آبرومند است.
وی افزود: ملت ما در این سال‌ها مقاومت زیادی در مقابل دسیسه‌ها و خیانت‌های استکبار انجام داده و هرجا نیاز بود جان و مال خود را برای حمایت از قرآن و اهل بیت فدا کردند.
امام جمعه دهدشت ابراز داشت: وقتی دانشجویی برای اعتلای وطن زیر بیرق ولایت شهید می‌شود از بزرگترین افتخارات است.
وی عنوان کرد: نباید کاری کنیم که دشمن شاد شود، زیرا شاد کردن دشمن خیانت به خون شهیدان است.
خطیب جمعه دهدشت با اشاره به کشف حجاب توسط رضاشاه گفت: کسی که حجاب خود را حفظ کند مورد توجه امام زمان و ائمه است و هر چه پاکتر باشیم به ائمه نزدیک‌تر خواهیم شد.
حسینی با اشاره به اینکه نباید پوشش‌های تحریک‌آمیز در جامعه رواج پیدا کند، بیان کرد: اگر جلوی بدحجابی و پوشش‌های تحریک‌آمیز گرفته نشود منجر به فساد در جامعه خواهد شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول