اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

وضعیت عفاف و حجاب در ‌بوشهر از همه مناطق کشور بهتر است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: وضعیت عفاف و حجاب در ‌بوشهر از همه مناطق کشور بهتر است.

وضعیت عفاف و حجاب در ‌بوشهر از همه مناطق کشور بهتر است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش عصر امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر ازسرگیری انتشار یک نشریه در استان بوشهر پس از مدتی توقیف را یادآور شد و اضافه کرد: این نشریه در شماره نخست خود به مصاحبه با برخی افراد برای حمایت از عوامل فتنه و اصلاح طلبان پرداخته است.
استاندار بوشهر ادامه داد: باید به رسانه‌هایی که به تضعیف نظام و دولت می پردازند تذکر و برخورد به موقع انجام شود.
وی گفت: با توجه به اینکه بر اساس بند 15 طرح صیانت عفاف و حجاب ابلاغی وزارت کشور تفکیک جنسیتی و استفاده نکردن از منشی زن برای مدیران در استان بوشهر اجرایی شده است برخی رسانه‌ها با دامن زدن به این موضوع مدیریت ارشد استان بوشهر را متهم به پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای به جای انجام کارهای اساسی برای توسعه این استان می‌کنند.
جهانبخش افزود: این درحالی است که بالاترین حجم فعالیت‌های عمرانی کشور در استان بوشهر در دست اجراست و نادیده گرفتن این خدمات ناسپاسی به مدیران است.
وی با اشاره به اینکه هرکس باید بداند اگر از حد و مرز خود عبور کرد با قانون روبه رو است یادآور شد: اگر به مطالب این نشریات پاسخ ندهیم گستاخ می‌شوند و اگر پاسخ هم بدهیم متهم به مخالفت با اطلاع‌رسانی می‌شویم‌.
استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر تنها استانی است که طرح صیانت عفاف و حجاب ابلاغی وزارت کشور را اجرایی کرده است و در مابقی استان‌ها به این مهم پرداخته نشده و فقط بخشنامه ابلاغ شده است.
وی افزود: این امر موجب شده تا وضعیت عفاف و حجاب در استان بوشهر از همه مناطق کشور بهتر باشد و بانوان شاغل در بسیاری از دستگاه‌های دولتی حتی لباس متحد‌الشکل می‌پوشند.
جهانبخش با اشاره به حادثه تاسف‌بار آبپخش که منجر به کشته و زخمی شدن چند نفر شد گفت: شاخص امنیت در استان بوشهر مطلوب است اما وقوع حادثه‌ای مشابه آبپخش کل فضای استان بوشهر را تحت تاثیر احساس ناامنی قرار می‌دهد.
استاندار بوشهر یادآور شد: برقراری امنیت رسالت اختصاصی دستگاه‌های حاکمیتی است و در کنار تحقق این مهم باید احساس امنیت نیز در مردم تقویت شود.
وی با بیان اینکه در قبال امنیت مردم باید پاسخگو باشیم، گفت: در فضای انتخاباتی باید احساس امنیت در مردم افزایش یابد تا با آرامش مشارکت حداکثری در انتخابات در بستر امنیت ایجاد شود.
استاندار بوشهر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری در این استان فراهم شده است و اجازه بداخلاقی انتخاباتی برای دلسرد کردن مردم به افراد و جریان‌های سیاسی نمی‌دهیم.
جهانبخش افزود: با توجه به اینکه بداخلاقی انتخاباتی مصداق بارز منکر محسوب می‌شود، ستاد احیای این استان باید یک فصل در این زمینه ایجاد کند.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول