اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل کمیته امداد استان مرکزی:

سند کاهش فقر در استان مرکزی تهیه و تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی بر ضرورت تهیه و تدوین سند جامع کاهش فقر در استان تأکید کرد.

سند کاهش فقر در استان مرکزی تهیه و تدوین می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محسن ولیئی ظهر امروز در جلسه بررسی نحوه توانمندسازی محرومین و نیازمندان اظهار کرد: در دین مبین اسلام توجه به نیازمندان و محرومان مورد تاکید فراوان قرار گرفته است و امروز کمیته امداد به عنوان بزرگ‌ترین نهاد حمایتی در جهان اسلام از نیازمندان حمایت می‌کند.
وی با بیان اینکه تشکیل کمیته امداد از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: فقر پدیده‌ای مذموم در جوامع بشری است که خوشبختانه ایران اسلامی گام‌های بسیار ارزشمندی در راستای رفع این پدیده برداشته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به فعالیت‌های امداد در سطح بین‌المللی و برون مرزی خاطر نشان کرد: کمیته امداد در کشورهایی مانند افغانستان، سوریه،‌ عراق و... دارای دفتر خدمت‌رسانی است.
ولیئی با تاکید بر اینکه کمیته امداد به تنهایی قادر به زدودن فقر از جامعه نیست، گفت: بدون شک اگر مشارکت مردم و خیرین نباشد کمیته امداد نخواهد توانست در راستای رفع فقر کوچک‌ترین گامی بردارد که باید از مشارکت خیرخواهانه مردم در تمام عرصه‌ها به ویژه حمایت از نیازمندان قدردانی کرد.
وی خواستار همکاری استانداری در تهیه سند کاهش فقر استان شد و بیان کرد: با تهیه این سند می‌توان گام‌های بسیار خوبی در راستای رفع فقر در جامعه برداشت.
غلامرضا فتح‌آبادی، مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری مرکزی نیز گفت: سیاست‌های اجتماعی در تمام دولت‌های حاکم در دنیا مبتنی بر افزایش سطح توانمندی جوامع بشری است و پدیده فقر امید به مشارکت را در جوامع بشری کاهش می‌دهد.
وی اظهار کرد: فقر پدیده‌ای است که می‌تواند با مشارکت و همدلی همه دستگاه‌ها و مردم در جامعه از بین برود.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول