اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فیروزکوه عنوان کرد:

ارائه تسهیلات و خدمات کمیته امداد در 35 سرفصل کاری

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه گفت: تسهیلات و خدمات کمیته امداد در 35 سرفصل کاری به افراد جامعه هدف ارائه می‏شود.

ارائه تسهیلات و خدمات کمیته امداد در 35 سرفصل کاری
مهدی شعبانی در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) از کارآمدترین و خدمتگزارترین ارگان‏ها در دستگاه‏های دولتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: این نهاد در سال جهاد اقتصادی فرهنگ کار و تلاش را در خانواده‏ها احیا کرده است.
وی افزود: بدون شک کار و تلاش جوهره سلامت و نشاط انسان و اصل مهم در زندگی یک فرد به حساب می‏آید و اگرچه انسان موجودی اقتصادی و مادی‏گرا نیست اما کار و اشتغال یکی از محوری‏ترین شیوه مبارزه با فقر و مبارزه با وابستگی است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: اقتصاد نمی‏تواند هدف نهایی زندگی باشد و انسان باید با دید وسیع‏تر و بازتری در جامعه کار و تلاش مفید انجام دهد.
شعبانی ادامه داد: انسان با حضور و نقش موثر و فعال می‏تواند خود، جامعه و جهان را از زوال، نیستی و توقف ثابت در یک جا نجات دهد و خود را مهره‏ای سازنده و محرک در این مسیر بداند.
وی اضافه کرد: هدف اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) حمایت از افراد و خانواده‏های بی‏سرپرست، نیازمند، محروم و مستضعف جامعه هدف است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه گفت: این نهاد در راستای پیشبرد معیشت و گذراندن امورات زندگی افراد زیرپوشش خود با برنامه‏ریزی‏های دقیق و کامل طرح‏هایی را برای اشتغال‏زایی و فرهنگ‏سازی شیوه‏های درست زندگی به اجرا در آورده تا  این افراد توانمندی‏ها و استعدادهای درونی خود را نیز بیشتر شناسایی و با پشتیبانی‏های مالی بتوانند راهکارهایی برای درآمدزایی بیشتر و استقلال زندگی خود پیدا کنند و زندگی راحت‏تری داشته باشند.
شعبانی اظهار کرد: تا به حال برنامه‏های زیادی برای خانواده‏های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول