اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد:

معرفی نرم‌افزار جامع مالی اداری کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: نرم‌افزار جدید جامع مالی اداری این کمیته به منظور استفاده هم‌زمان حسابداری تعهدی و نقدی معرفی شد.

معرفی نرم‌افزار جامع مالی اداری کمیته امداد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان فارس، علی الهیاری با اشاره به سیستم حسابداری بر مبنای تعهدی به ‌عنوان مبنای پذیرفته شده امروز دنیا، اظهار داشت: سیستم حسابداری در کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فارس و نیز در سطح کشور از ابتدا بر مبنای تعهدی بود، اما این امر به علل مختلف، به صورت کامل محقق نشد و از طرفی به دلیل الزامات قانونی موظف به استفاده از مبنای نقدی به منظور پاسخگویی به مسئولان مربوطه بوده‌ایم.
وی افزود: این در حالی است که به علت افتراق بین مبانی حسابداری نقدی و تعهدی، استفاده همزمان از آنها امکان‌پذیر نمی‌شد.
وی با اشاره به مطالعات و اقدامات انجام شده در این مبحث، به منظور ایجاد ارتباط منطقی و به کارگیری همزمان مبنای تعهدی و نقدی با استفاده از نرم‌افزار افزود: نرم‌افزار قبلی تا پایان سال 89 در این سیستم مورد استفاده قرار گرفت و نرم‌افزار جدید که به صورت یکپارچه و جامع تهیه شده، به طور رسمی از ابتدای سال 90 در دفاتر کمیته امداد استان و سراسر کشور در حال اجراست.
این مسئول ادامه داد: این اقدام همزمان با برخی اصلاحات و بهینه‌سازی در نظام مالی، فرآیندها و سرفصل حساب‌ها، با هماهنگی موسسه مفید راهبر که از طرف نهاد مقام معظم رهبری نظارت بر امور حسابداری و مالی کمیته امداد را عهده‌دار است صورت پذیرفته و زمینه پاسخگویی صحیح به سازمان‌های نظارتی و معاونت نظارت و حسابرسی، دولت و استفاده‌کنندگان از اطلاعات مالی امداد را فراهم آورده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس تصریح کرد: با تشکیل کمیته اصلاحات و رفع محدودیت‌های مورد نظر موسسه مفید راهبر، اظهارنظر در مورد صورت‌های مالی منتهی به سال 89 در سطح کشور، مقبول اعلام شده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول