اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سروآباد:

توانمندسازی مددجویان مهم‌ترین اقدام کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: فرماندار سروآباد گفت: تلاش در راستای رفع محرومیت و توانمندسازی مددجویان با ایجاد اشتغال اقدام مهم‌ و عالی کمیته امداد است.

توانمندسازی مددجویان مهم‌ترین اقدام کمیته امداد است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، احمد محمدرضایی صبح امروز در مراسم آغاز به کار دوره آموزش کارآفرینی مددجویان کمیته امداد سروآباد اظهار داشت: ارزش‌گرایی و خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم محروم و نیازمند کشور در کمیته امداد امام خمینی (ره) متجلی است و این مهم هدف مقدس این نهاد محسوب می‌شود.
وی ضمن مثبت ارزیابی کردن خدمات امداد در طول این 33 سال، تصریح کرد: رویکرد جدید امداد در راستای توانمندسازی کردن مددجویان قابل تقدیر است.
به گفته فرماندار سروآباد، تلاش برای برطرف شدن محرومیت و توانمندسازی قشر محروم جامعه با پیروزی انقلاب در کشور به صورت جدی مورد توجه مسئولان و خادمان این نظام الهی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ایجاد زمینه‌های مناسب تحصیل، اشتغال، مسکن و غیره برای افراد نیازمند از جمله خدمات ارزشمند این نهاد است، یادآورشد: موفقیت بسیاری از افراد موفق و تحصیلکرده و مطرح در شهرها و روستاهای سراسر کشور حاصل کمک‌های ارزشمند مادی و معنوی این نهاد است.
فرماندار سروآباد از کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یکی از نعمت‌های بزرگ برای محرومان جامعه نام برد و افزود: تحقق و حرکت در راستای اهداف و آرمان‌های این نهاد، وظیفه خدمتگزاران در این عرصه را دوچندان کرده است.
به گفته محمدرضایی، امروز در سایه نظام جمهوری اسلامی و خدمات صادقانه کمیته امداد صدها خانواده محروم به استقلال معیشتی رسیده و فرزندانشان در کنکور و مسابقات علمی جزو نفرات برتر و موفق‌ترین افراد در عرصه کار و اجتماع هستند.
وی از فعالان این نهاد به عنوان خدمت‌گزارترین افراد جامعه نام برد و ادامه داد: خدمت به محرومین و نیازمندان و تلاش برای توانمند کردن آنان خدمتی ارزشمند و مقدس است.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول