اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

کمیته امداد مهم‌ترین دغدغه مسئولان را پاسخ داده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد این استان، حرکت به سمت توانمندسازی مردم را به‌عنوان مهم‌ترین دغدغه مسئولان محقق کرده است.

کمیته امداد مهم‌ترین دغدغه مسئولان را پاسخ داده است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین سهمگین شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار داشت: دغدغه همیشگی مسئولان نظام در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد این بوده که جامعه و مردم به سمت اشتغال و توانمند شدن بروند که این امر امروز با تلاش‌ها و برنامه‌‌های کمیته امداد در حال محقق شدن است.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: حمایت دولت از سیاست‌های کمیته امداد نقش مهمی در موفقیت برنامه‌های این نهاد در امر اشتغال‌زایی و توانمندسازی داشته که امیدواریم با یک تلاش همگانی به اشتغال پایدار در جامعه برسیم.
سهمگین ادامه داد: بر همه ما لازم است که جهادی‌گونه و بسیج‌گونه در امر ایجاد شغل و کسب و کار گام برداریم و بدانیم که حتی ایجاد یک شغل می‌تواند یک قدم ما را به تحقق کامل اهداف خود نزدیک کند.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: مجموعه مدیران ارشد این استان در موضوع اشتغال و ایجاد کسب و کار با هم هماهنگ و همدل هستند که امیدواریم این موضوع به تسریع در روند پیشرفت امور منجر شود.
سهمگین با اشاره به لزوم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات گفت: در شورای هماهنگی‌ بانک‌ها، موضوع اشتغال به طور جدی مورد تاکید استاندار این استان قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: بر اساس تفاهمنامه‌های منعقد شده، بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال به‌ویژه به مددجویان و افراد واجدالشرایط هستند.
معاون اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار گفت: همکاری این اداره‌کل با کمیته امداد بسیار خوب بوده و اعتقاد ما بر این است که این نهاد توان اجرای طرح‌های اشتغال را دارد.
عبدالرحمن ارجمند افزود: اگر امکان این امر می‌بود که همه تسهیلات اشتغال را به کمیته امداد می‌دادند بسیار بهتر از این بود که این اعتبارات را به سایر دستگاه‌ها داده‌اند زیرا این نهاد نشان داده که در این طرح موفق است.
وی آمادگی اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی را برای هر نوع همکاری اعلام کرد و بیان داشت: پیشرفت تعهدات اشتغال در گرو پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: بسیاری از موانع و مشکلات سد راه اجرای طرح‌های خوداشتغالی برطرف شده که در این رابطه امیدواریم تا پایان دی‌ماه سال جاری همه پرونده‌های ارسالی به بانک‌ها تسهیلات دریافت کنند.
عبدالمجید فرهادی افزود: نگرش امداد جایگزینی اشتغال با مستمری است و با همه توان در این راه گام برمی‌دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول