اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فیروزکوه خبر داد

پالایش پرونده‏های خانواده‏های تحت حمایت کمیته امداد در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه گفت: طرح پالایش پرونده‏های خانواده‏های تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان در دست اجراست.

پالایش پرونده‏های خانواده‏های تحت حمایت کمیته امداد در فیروزکوه
مهدی شعبانی در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: یکی از مهم‏ترین طرح‏هایی که با مصوبه مجلس شورای اسلامی عنوان شده، طرح پالایش پرونده‏های خانواده‏های تحت حمایت این نهاد است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه گفت: با اجرای این طرح از خرداد ماه سال جاری، زمینه خروج از نوبت 10 درصد از مددجویان توانمند برای بهره‏مندی بیشتر سایر نیازمندانی که در نوبت دریافت خدمات و کمک‏های کمیته امداد هستند، فراهم می‏شود.
شعبانی تصریح کرد: در این طرح خانواده‏های توانمند شناسایی شده و وضع مددجوی آنها از حالت خدمات دائم به چرخه خدمات تک خدمتی تبدیل می‏شود.
وی افزود: این طرح هدفمند برای جبران نواقص به سه شیوه یک‏خدمتی، چندخدمتی و خدمات دائم به نیازمندان زیرپوشش ارائه می‏شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: همچنین سبدهای مخصوص در اختیار افراد زیرپوشش گذاشته می‏شود.
شعبانی افزود: در عید قربان امسال با همکاری خیران توانستیم دو کیلوگرم گوشت در اختیار هر خانواده زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه قرار دهیم.
وی تصریح کرد: تسهیلات و خدمات کمیته امداد در 35 سرفصل کاری به افراد جامعه هدف ارائه می‏شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: با بررسی وضعیت، کمبودها و مشکلات افراد و با استعدادیابی و شناسایی تجارب و مدارک افراد به آنها وام‏های اشتغال‏زایی، مشاغل خانگی، تحصیلات و سایر وام‏های تصویب شده، واگذار می‏شود.
شعبانی ادامه داد: همچنین برای عموم خانواده‏های شهرستان فیروزکوه که زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان نیستند، تسهیلاتی برای تامین هزینه‏های خرید جهیزیه ازدواج دختران در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: امیدواریم و انتظار داریم که در راستای کمک و خدمات‏رسانی به نیازمندان شاهد روند رو به رشد مشارکت و همکاری مردم خیر و فهیم و کمک‏های همه جانبه آنها برای رفع مشکلات و کمبودهای زندگی نیازمندان باشیم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: باید با همکاری مردم و مسئولان این نهاد مردمی هر چه بیشتر تقویت و حمایت شود.
شعبانی تاکید کرد: همچنین باید منابع بیشتری را برای خدمت‏رسانی به محرومان فراهم کنیم تا بتوانیم آرمان‏ها و اهداف این نهاد مقدس را که از دستاوردهای بزرگ امام راحل و انقلاب اسلامی است، به تحقق برسانیم.
انتهای پیام/م20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول