اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر خواستار شد:

ثبت‌نام حداکثری متقاضیان برای اشتغال خانگی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر خواستار ثبت‌نام حداکثری متقاضیان در تمام دستگاه‌های مرتبط شهرستانی در بخش مشاغل خانگی شد.

ثبت‌نام حداکثری متقاضیان برای اشتغال خانگی
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی عصر امروز در جلسه کار گروه اشتغال خانگی این شهرستان با تاکید بر لزوم توجه گسترش مشاغل خانگی در روستاها اظهار داشت: بخشداران باید در این زمینه اقدام‌های لازم را انجام دهند.
فرماندار شهرستان ابهر افزود: باید به همه دهیاران و اعضای شورای روستاها در زمینه مشاغل خانگی اطلاع لازم داده شود.
وی گفت: باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده شود.
وی مهم‌ترین و اصلی‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های شهرستانی را تلاش مضاعف برای تحقق تعهد اشتغال دستگاه‌ها در سال جاری عنوان و خواستار ثبت‌نام حداکثری متقاضیان در تمام دستگاه‌های مرتبط شهرستانی در بخش مشاغل خانگی شد.
گفتنی است، بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، استان زنجان در سال 90 متعهد به ایجاد 40 هزار و 40 شغل در سطح استان است که شهرستان زنجان در این امر دارای تعهد ایجاد اشتغال برای 18 هزار و 194 نفر است.
همچنین تعهد شهرستان ابهر برای ایجاد اشتغال در سال جاری 6 هزار و 134 نفر بوده و شهرستان‌های ایجرود و خدابنده نیز به ترتیب متعهد به ایجاد اشتغال برای 2 هزار و 303 و 4 هزار و 767 نفر هستند.
شهرستان خرم‌دره نیز باید نسبت به ایجاد اشتغال برای 2 هزار و 567 نفر اقدام کرده و شهرستان‌های طارم و ماهنشان نیز به ترتیب متعهد به ایجاد 2 هزار و 628 نفر و 2 هزار و 297 نفر هستند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول