اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

97 درصد تعهد اشتغال چهارمحال و بختیاری محقق شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از تحقق 97 درصدی تعهد اشتغال این استان در مدت 9 ماهه اخیر خبر داد.

97 درصد تعهد اشتغال چهارمحال و بختیاری محقق شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داود شیوندی بعدازظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این استان، اظهار داشت: تعهد اشتغال چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری 24 هزار و 362 فرصت شغلی است که از این میزان 23 هزار و 524 فرصت شغلی آن تاکنون محقق شده است.
وی با بیان اینکه شهرستان شهرکرد با ایجاد 9 هزار و 360 فرصت شغلی 92 درصد از تعهد اشتغال خود را محقق کرده است، گفت: شهرستان بروجن با ایجاد 5هزار و 6فرصت شغلی 118 درصد، لردگان با ایجاد 2هزار و 940 فرصت شغلی 96 درصد از تعهد اشتغال خود را محقق کرده است.
شیوندی ادامه داد: شهرستان فارسان با ایجاد 123 درصدی تعهد اشتغال، کوهرنگ با تحقق 51 درصدی تعهد اشتغال، اردل با ایجاد 109 درصدی تعهد اشتغال و شهرستان کیار با تحقق 62 درصد تعهدات اشتغال خود، در رده‌های بعدی قرار دارند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیشترین آمار ایجاد اشتغال در این استان را مربوط به اداره‌کل مسکن و شهرسازی اعلام کرد و گفت: این دستگاه موفق شده است با ایجاد فرصت‌های شغلی بسیار ناکامی دستگاه‌های دیگر را تا حد بسیار جبران کند.
وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید با توان مضاعف در مسیر تحقق تعهد اشتغال این استان حرکت کنند، گفت: دستگاه‌ها باید طرح‌های مشاغل خانگی خود را تا پایان هفته جاری به این اداره‌کل ارجاع دهند تا هماهنگی‌‎های لازم با بانک‌های عامل در راستای پرداخت تسهیلات مورد نیاز این طرح‌ها صورت بگیرد.
شیوندی با تأکید بر اینکه مشاغل خانگی از دیرباز در کشور ما دارای جایگاه مناسبی در عرصه تولید و ارائه خدمات بوده است، گفت: در این میان می‌توان به صنعت دیرپا و افتخارآمیز فرش و انواع صنایع دستی و نیز بسیاری از خدمات از جمله آموزش و امور بهداشتی که در محیط خانه‌ها صورت می‌گرفته است، اشاره کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: در دوران جدید که دانش و مهارت به عنوان ابزار قدرت کشورها مطرح است و سه انقلاب عمده دیجیتالی، اینترنتی و کارآفرینی روی داده، همچنان می‌توان از محیط مناسب خانه‌ها برای رونق بخشیدن به کسب و کارها با نگاهی دانش بنیان براساس مشاغل جدید بهره برد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول