اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خبر داد:

ساخت دانشگاه سیدجمال‌الدین از محل ردیف بودجه مجلس

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 18 میلیارد و 700 میلیون تومان برای ساخت دانشگاه سیدجمال‌الدین از محل ردیف بودجه مجلس خبر داد.

ساخت دانشگاه سیدجمال‌الدین از محل ردیف بودجه مجلس
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، امروز در مراسمی با عنوان جشن ستارگان از تعداد 39 دانش آموز برتر کنکور سراسری سال  90 ، معدل های برتر و دارندگان رتبه جشنواره خوارزمی تجلیل شد.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی 50 درصد سهم استان در رتبه زیر هزار کنکور سراسری را یک افتخار بزرگ برای شهرستان دانست و گفت: اگر به پیشینه و دیرینه تاریخی اسدآباد برگردیم می‌بینیم که این شهرستان سابقه طولانی در زمینه پویندگان علم و دانش دارد که نمونه آن شخصیت والا مقام سیدجمال‌الدین اسدآبادی است.
اکبر رنجبرزاده با بیان اینکه اسدآباد دومین شهر استان همدان است که آموزش و پرورش در آن تأسیس شد، افزود: هم اکنون نیز ایجاد دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی و علوم پزشکی تنها در شهرستان اسدآباد محقق شده که این دانشگاهها در شهرستان‌های مجاور وجود ندارد.
وی از اختصاص 18 میلیارد و 700 میلیون تومان برای ساخت دانشگاه سیدجمال‌الدین از محل ردیف بودجه مجلس خبر داد و گفت: رشته‌های فنی مهندسی، کشاورزی، علوم پایه و ادبیات به عنوان دانشکده‌های زیر مجموعه این دانشگاه ایجاد خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد نیز با بیان اینکه دانش‌آموزان اسدآباد امسال نسبت به پارسال در زمینه کنکور سراسری درخشش خوبی داشتند، اظهار داشت: پارسال 6 نفر زیر رتبه هزار در کنکور سراسری داشتیم که امسال به 20 نفر افزایش داشت.
سلیمان نظری دوست توکل به خدا، اعتماد به نفس، برنامه، اهداف عالی و امید به آینده را از جمله ویژگی‌های دانش آموز موفق دانست و گفت: اگر امروز دانش‌آموزان اسدآبادی حائز رتبه‌های برتر در کنکور و مقاطع تحصیلی شدند به دلیل داشتن ویژگی‌های مذکور است.
وی برگزاری کلاس‌های کنکوری، دیدار با اولیا، حضور در پژوهشسرا و همچنین همایش مشاوره را از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش برای دانش آموزان برتر برشمرد.
در پایان از 18 نفر رتبه زیر هزار،دو نفر دارنده رتبه در جشنواره خوارزمی، دو نفر دارنده رتبه در المپیاد فناوری نانو و 17 نفر معدل بالا در مقطع سوم متوسطه با دادن لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول