اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان؛

پیشکسوتان بهداری سپاه استان زنجان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور برخی مسئولان سپاه و مسئولان بهداشتی استان زنجان مراسم تجلیل از پیشکسوتان بهداری دوران دفاع مقدس برگزار شد.

پیشکسوتان بهداری سپاه استان زنجان تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رئیس بیمارستان ولی‌عصر زنجان بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان بهداری دوران دفاع مقدس که در سالن اجتماعات بیمارستان ولی عصر زنجان برگزار شد، اظهار داشت: روزگاری سنگر مقاومت‌ها در خاکریزی‌ها بود و در حال حاضر سنگرهای مقاومت به خدمت به مردم تبدیل شده است.
بهرام حاجی کریم با اشاره به جهش‌های رخ داده در عملکرد دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: این جهش‌های رخ داده مورد تایید بدبین‌ترین افراد هم قرار گرفته است.
وی افتخارات به دست آمده در حوزه سلامت را مدیون همکاری واحدهای خارج از بخش سلامت برشمرد و تصریح کرد: سربازان موفقیت‌های کسب شده در بخش سلامت کادر درمانی است.
رئیس بیمارستان ولی‌عصر زنجان تاکید کرد: یادمان باشد که نباید فکر کنیم نقطه پایانی در کسب موفقیت در بخش‌های مختلف وجود دارد که اگر چنین تفکری داشته باشیم کارها ناتمام می‌ماند.
وی ابراز امیدواری کرد، افق‌های روشنی پیش روی جامعه ایرانی و به تبع آن بخش سلامت باشد.
در این مراسم مدیر کل هلال احمر استان زنجان اقدام به نقل خاطراتی از مراحل مختلف عملیات والفجر چهار از جمله مرحله دو و سه آن کرد که بر کاری بودن نیروهای موجود در جنگ و همچنین اقتدار فرماندهان آن اشاره می‌کرد.
حسین عزیزی بر ایثارگری امدادگران حاضر در دوران دفاع مقدس تاکید و تصریح کرد: آنها با از جان گذشتگی جنگ را اداره کردند.
در ادامه این مراسم از ده نفر از پیشکسوتان بهداری دوران دفاع مقدس با نام‌های حسین عزیزی، جلیل احمدی، حسین قاسمی، محب علی محمدی، محمد علی قیداری، هوشنگ امیری، تقی نظری و اصغر کرمی تجلیل شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول