اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفرات برتر پست امداد اردبیل تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی از مسئولان و نفرات برتر پست امداد شرکت گاز استان اردبیل تجلیل شد.

نفرات برتر پست امداد اردبیل تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، در این مراسم از مسئولان نواحی و نیروهای پست امداد که در مانورهای غیر منتظره واحد بهداشت ایمنی و محیط زیست شرکت گاز استان اردبیل در سال 1389 به عنوان واحد نمونه ایمنی انتخاب شده بودند، تجلیل شد.
فیروز خدایی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل هدف از اجرای این برنامه را ایجاد انگیزه و افزایش ساعات ایمن در شرکت گاز این استان و فعالیت‌های روز مره کارکنان عنوان کرد.
در این مراسم از مصطفی ذوقی رئیس اداره گاز ناحیه لاهرود به عنوان رتبه اول در اجرای مانور غیر منتظره نشت گاز از شبکه و انشعابات، رضا شیخ‌زاده رئیس اداره گاز پارس‌آباد به عنوان رتبه اول در اجرای مانور آتش در ایستگاه سی.جی.اس، سید راشد خلیلی سرپرست اداره گاز هشتجین به عنوان رتبه دوم اجرای مانور غیرمنتظره نشت گاز از شبکه و انشعابات تجلیل شد.
در ادامه این مراسم از محمدرضا شفقتی‌اصل رئیس اداره گاز ناحیه نیر به عنوان رتبه دوم در اجرای مانور زلزله و آتش‌سوزی، موسی کریم‌پور سرپرست ناحیه کلور به عنوان رتبه سوم اجرا ی مانور غیر منتظره نشت گاز از شبکه و انشعابات و بابک غیبی رئیس اداره گاز خلخال به عنوان رتبه سوم در اجرای مانور آتش‌سوزی و انفجار در ایستگاه سی.جی.اس تقدیر شد.
همچنین در این مراسم از شعبان سیف بابلانی سرپرست ناحیه اردبیل به عنوان ناحیه برتر در سطح استان و فریدون امین‌زاده پست امداد ناحیه لاهرود، اصغر بابایی پست امداد ناحیه هشجین و محمد باقر طراوتی پست امداد ناحیه کلور با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول