اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پژوهش صورت می‌گیرد؛

تجلیل از پژوهشگران نمونه اردبیل

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته پژوهش از پژوهشگران نمونه، فناوران و صاحبان طرح‌های برتر فناوری در اردبیل تجلیل می‌شود.

تجلیل از پژوهشگران نمونه اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استاندار اردبیل صبح امروز در کارگروه پژوهش و فناوری اردبیل اظهار داشت: 22 تا 28 آذر ماه هفته پژوهش نامگذاری شده که در این هفته علاوه بر برگزاری برنامه‌‌های متنوع از پژوهشگران و فناوران برتر حوزه‌های مختلف تجلیل می‌شود.
یعثوب نژادمحمد افزود: پژوهشگران در 11 گروه از جمله کشاورزی، علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم پزشکی پایه و علوم پزشکی بالینی تجلیل خواهند شد.
معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استاندار اردبیل بیان داشت: بر اساس تصمیم کمیته علمی هفته پژوهش تا پنجم آذر اسناد و مدارک جمع آوری خواهد شد و هر یک از دستگاه‌ها باید دو نفر از افراد ممتاز و برتر خود را به عنوان فرد نمونه معرفی کنند.
این مسئول افزود: در هر گروه نفر اول و دوم به عنوان پژوهشگران و فناوران برتر انتخاب و معرفی خواهند شد.
نژادمحمد از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان اردبیل همزمان با هفته پژوهش و فناوری در اردبیل خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیل برگزار و در یکی از روزهای این هفته از پژوهشگران نمونه تجلیل می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استاندار اردبیل تصریح کرد: تا 15 آذر ماه طرح‌ها و پژوهش‌های نمونه و برتر معرفی می‌شود و از برگزیدگان با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جایزه تجلیل خواهد شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول