اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز خانواده؛

از خانواده بزرگ اهداکنندگان ایثارگر خون در مشهد تجلیل شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی از تجلیل خانواده بزرگ اهداکنندگان ایثارگر خون به مناسبت روز خانواده خبر داد.

از خانواده بزرگ اهداکنندگان ایثارگر خون در مشهد تجلیل شد
محمداسماعیل خیامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: به عنوان روز خانواده فرصتی برای تقدیر از خانواده اهداکنندگان خون فراهم شد تا با دعوت از تعدادی از خانواده‌های اهداکنندگان خون، همت والا و نیک‌اندیشی این قشر متعهد و سربلند جامعه ارج نهاده شود.
مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی ادامه داد: اهداکنندگان خون به‌عنوان پیشتازان عرصه سلامت و انسان‌هایی آگاه،با تدبیر و خداجو هستند که با اقدام خداپسندانه اهدای خون نقش موثری در تامین و ارتقا سلامت جامعه دارند.
خیامی تجلیل از اهداکنندگان خون را فرصتی مغتنم در راستای ترویج معروف پسندیده اهدای خون دانست و تاکید کرد: از همه اهداکنندگان خون درخواست می‌کنیم تا با ارتباط با روابط عمومی این مجموعه عام‌المنفعه و ارائه نظرات خویش در قالب مطالب نوشتاری یا تصویری، شرکت در مراسم و همایش‌های مرتبط، همکاری با رسانه‌ها  و حضور در جمعیت‌های مختلف اجتماعی به نهادینه‌شدن این ضرورت اجتماعی در جامعه همت کنند.
وی تصریح کرد: بیان و انعکاس مطالب مرتبط با اهدای خون از طریق اهداکنندگان خون تاثیر بسزایی در شکل‌گیری تصورات و باورهای مثبت و صحیح افکار عمومی به این امر انسان دوستانه داشته که قطعا موجب هدایت روزافزون همه اقشار جامعه  به این اقدام حیاتی می‌شود.
خیامی بابیان اینکه خانواده، کانون تربیت و پرورش استعدادها و نگرش افراد جامعه است ادامه داد: اهدای خون نیاز همیشگی برای سلامت جامعه است و این مسئله همواره توسط اهداکنندگان خون بدون هیچ چشم‌داشتی انجام می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول