اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از هفته بسیج؛

برگزیدگان مسابقه حجاب در بروجن تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در دومین روز از گرامیداشت هفته بسیج برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی پیرامون موضوع حجاب، در بروجن تجلیل شدند.

برگزیدگان مسابقه حجاب در بروجن تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یکی از استادان حوزه علمیه شهرکرد بعدازظهر امروز در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه کارکردهای متفاوتی دارد که متناسب با نیاز روز مأموریت‌های محوله را به خوبی انجام می‌دهد.
حجت‌الاسلام محمد ابراهیم حجت‌پناه با بیان اینکه بسیج در انقلاب و حرکت بی‌بدیل ملت نقش مؤثر خود را به خوبی نمایان کرد، ادامه داد: در ابتدای انقلاب در حالی که بسیاری از گروه‌های سیاسی گمان می‌بردند با فعالیت‌های مسلحانه می‌توانند انقلاب را با شکست مواجه کنند، بسیج وارد عرصه ‌شد و تمامی توطئه‌ها را خنثی کرد.
وی به نقش برجسته و ویژه بسیج در دفاع مقدس و جلوگیری از تجاوز دشمن بعثی و حامیانش به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: رشادت‌ها و ایثارگری بسیجیان در دوران دفاع مقدس چنان بود که استکبار را مات و مبهوت ساخت.
حجت‌پناه حضور عاشقانه و ایثارگرانه فرزندان معنوی و انقلابی حضرت امام خمینی(ره) در طول هشت سال دفاع مقدس نقطه اوج این درخشندگی محسوب می‌شود که دلاورمردان بسیجی با برهم زدن تمامی معادلات استکبار جهانی، عظیم‌ترین مقاومت و دفاع پیروزمندانه در طول تاریخ معاصر را با عزت و سربلندی برای ایران اسلامی رقم زدند.
این استاد حوزه علمیه از بسیج به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین پشتیبانی‌های نظام جمهوری اسلامی نام برد و گفت: این نهاد مقدس هر وقت لازم باشد، وظیفه خود را در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ایفا می‌کند و خدمات آن منحصر به نقش‌آفرینی در جنگ نیست.
وی به تلاش دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی و جلوگیری از موفقیت‌ها و صدور آن به دنیا اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دشمنان ما به این نتیجه رسیده‌اند که در بعد نظامی نمی‌توانند در مقابله با ملت ایران ایستادگی کنند و متوسل به راه‌های دیگر از جمله تهاجم فرهنگی و جنگ نرم شده‌اند.
وی در ادامه با ایراد سخن پیرامون عدل خداوند و معاد، گفت: در صحنه‌های دفاع مقدس، ایمان به خدا و معاد را به وضوح در چهره رزمندگان اسلام می‌شود، مشاهده کرد.
حجت‌پناه افزود: آن زمان که رزمنده‌ای، عضوی از بدنش را از دست می‌داد و می‌گفت در راه خدا این عضو از بدنم را هدیه کردم به تفکر خداگونه بسیجیان که با عشق به خدا و ایمان به ذات لایزال الهی به جبهه وارد شده بودند پی می‌بردیم.
وی ادامه داد: همه انسان‌ها در این دنیا به دنبال آرامش می‌گردند، اما باید باور کنیم که آرامش، تنها در سایه ایمان به خدا به دست می‎آید.
در دومین روز از گرامیداشت هفته بسیج سه نفر از برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی پیرامون موضوع حجاب، در بروجن تجلیل شدند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول