اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دومین روز از هفته بسیج؛

بسیجیان برگزیده فارسان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با دومین روز از هفته گرامیداشت بسیج؛ طی مراسمی از 50 بسیجی نمونه خواهر در حوزه مقاومت خواهران فارسان تجلیل شد.

بسیجیان برگزیده فارسان تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول عملیات حوزه مقاومت حضرت زینب(س) فارسان بعدازظهر امروز در این مراسم، اظهار داشت: بسیج یعنی حضور بهترین و باایمان‌ترین نیروها در میدان، که کشور به آن نیاز دارد.
زهرا اسدی با بیان اینکه مردم ایران وارث امانت الهی هستند، افزود: مردم ایران وارث خون شهدا هستند و باید در مقابل تهدیدات دشمن با بصیرت وارد میدان شده و نگذارند دشمن با رسیدن به هدف خود خون شهدا را پایمال کند.
وی تصریح کرد: دشمن به خاطر اینکه اساس و منش اسلام را خاموش کند از راه‌های گوناگون به مبارزه با جمهوری اسلامی پرداخته است که یکی از این راه‌ها همان انقلاب رنگی است.  
مسئول عملیات حوزه مقاومت حضرت زینب(س) فارسان ادامه داد: در این جنگ آرام، جوانان طعمه‌های اصلی دشمن محسوب می‌شوند چراکه دشمن از طریق ماهواره اذهان جوانان را به تصرف و تسلط خود آورده و این امر موجب شده است تا مسیر تزلزل فرهنگ و افکار جوانان فراهم شود.
اسدی با تأکید بر ضرورت مقابله با تهدیدات نرم دشمن، افزود: اگر جوانان از نظر شیرازه اصلی اعتقادی و دینی و اخلاقی پرورش داده نشوند، مطمئناً دچار انحطاط خواهند شد.
وی بر ضرورت ترویج تفکر بسیجی و بسترسازی در این زمینه برای باز نگه‌داشتن جوانان را از گرویدن به مذاهب دورغین، افزود: در این عصر طوفانی و دریای مواج که رهبر انقلاب سکان‌دار کشتی ولایت و رهبری است، چنانچه تمام مردم اعم از سپاه و بسیج و روحانیت در مسیر خط ولایت براساس تکلیف‌گرایی حرکت کنند می‌توان از تمام تهدیدها و تحریم‌های دشمن جلوگیری کرد.
وی چهره‎های موفق  علمی، فرهنگی و ورزشی بسیج را الگوهای عملی کارآمدی بسیج در جامعه دانست وگفت: بسیجیان نخبه خاری در چشم دشمنان نظام هستند.
در این مراسم از 50 بسیجی موفق 15 پایگاه مقاومت خواهران که در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی و فرهنگی حائز رتبه برتر استانی و کشوری شده بودند با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول