اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قیروکارزین صورت گرفت؛

برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز تکریم از بازنشستگان مراسم تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش در قیروکارزین برگزار شد.

برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری، امام جمعه قیروکارزین ظهر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: با همت و هدایت شما افرادی پرورش یافته‌اند که در آینده گره‌های بزرگی را از کار کشور باز می‌کنند و شما در سعادت بشر و رشد و پیشرفت کشور شریک هستید.
وی با اشاره به اهمیت قدر دانستن و شناختن منزلت و ارزش خود طبق فرموده امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: باید ارزش و جایگاه خود را قدر دانسته و بدانیم که دارای چه سرمایه‌های فناناپذیری هستیم چراکه طبق فرموده امام (ره) معلمی شغل انبیا است.
اکبری کسانی را که در طول تاریخ پیرو معلمان شده و راه حق را شناختند انسان‌هایی سعادتمند دانست و عنوان کرد: شما باید ضمن خرسندی از جایگاه خود به گذشته پر افتخار و سرشار از عزت خود که در راه پرورش بشریت صرف شده ببالید.
امام جمعه قیروکارزین معلمان بازنشسته را الگویی برای شاگردان دانست و بیان کرد: شاگردان هنوز شما را معلم خود دانسته و نباید مرور زمان موجب کهنگی شما شده و از مقام و ارزش خود غافل شوید چرا که دنیا محل ثبت خوبی‌ها و بدی‌ها بوده و چیزی در آن گم نمی‌شود و کارهای ارزشمند شما نزد خدا محفوظ و توشه آخرت است.
در ادامه این مراسم رئیس آموزش و پرورش قیروکارزین اظهار کرد: بازنشستگان سرمایه‌های کشورند و باید با تجربه و درایت خود در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضوری فعال داشته باشند.
ابولحسن دهقان حفظ روحیه سرزندگی را برای بازنشستگان از لحاظ روانی یک ضرورت دانست و اضافه کرد: بازنشستگان باید در کار و تلاش خستگی‌ناپذیر امام (ره) و مقام معظم رهبری الگو و سرمشق تمام ما باشند که با رسیدن به این مراحل سنی مدبرانه و حکیمانه به هدایت جهان می‌پردازند و امروز دنیا از داشتن چنین مدیرانی الهی محروم است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول