اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود؛

همایش تجلیل از فعالان امر به معروف کمیجان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان کمیجان از برگزاری همایش تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر به مناسبت هفته بسیج و فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

همایش تجلیل از فعالان امر به معروف کمیجان
محمدرضا سپاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این همایش ششم آذر ماه برگزار می‌شود و طی آن از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر کمیجان تجلیل خواهد شد.
وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین احکام و فرائض دین مبین اسلام است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
فرمانده سپاه شهرستان کمیجان در ادامه از برگزاری سلسله نشست‌های روشنگری به مناسبت هفته بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: این نشست‌ها با حضور بسیجیان شهرستان در پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.
سپاسی برگزاری نشست‌های اخلاقی با حضور اساتید اخلاق، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب و مواد مخدر، افتتاح و بهره‌برداری از سه واحد مسکونی ویژه محرومین، تجلیل از مدال‌آوران بسیجی، برگزاری مسابقات ورزشی، عطر افشانی قبور شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، تجمیع بسیجیان گردان عاشورا و الزهرا و همایش مذهبی مداحان را از دیگر برنامه‌های سپاه کمیجان در هفته بسیج برشمرد.
وی تاکید کرد: بسیج یک فرهنگ است و باید این فرهنگ را به نسل‌های بعدی منتقل کرد.
فرمانده سپاه شهرستان کمیجان با تاکید بر اینکه بسیجیان با تعقیب خط صحیح انقلاب اسلامی از طریق افزایش معلومات و سطح دانش و آگاهی‌های خود از جمله بینش سیاسی می‌توانند در صحنه‌های مختلف، حضور خود را اعلام دارند، اذعان داشت: توجه به  تفکر بسیج و بسیجی کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار می‌دهد و از خطرات و توطئه‌های دشمنان ایمن می‌سازد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول