اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر:

500 نوعروس کمیته امداد ملایر امسال به خانه بخت می‌روند

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر گفت: 500 نوعروس کمیته امداد ملایر امسال به خانه بخت می‌روند.

500 نوعروس کمیته امداد ملایر امسال به خانه بخت می‌روند
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی کولی‌وند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با اعیاد مختلف در کمک به جهیزیه نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امسال در شهرستان ملایر 500 زوج به خانه بخت می‌روند که در سه جشن بزرگ مبعث، عید غدیر و سالروز تشکیل کمیته امداد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات دولتی امسال نسبت به سال گذشته در این زمینه کمتر شده است، ادامه داد: در این راستا کمک خیران بسیار گره‌گشاست و ما دست یاری خیران می‌طلبیم.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر با بیان اینکه هرچه خیران کمک به جهیزیه نوعروسان داشته باشند، افزود: دولت نیز برابر همان مبلغ را به کمیته امداد می‌دهد.
وی در ادامه سخنانش بیان کرد: نوعروسان زیر پوشش این کمیته در سال گذشته 400 نفر بودند که امسال 100 نفر بیشتر شده است.
کولی‌وند گفت: امسال در بحث صدقات نیز درآمد کمیته امداد ملایر 3 میلیارد و 900 میلیون ریال بوده که نسبت به سال 46 درصد رشد داشته است.
وی مبلغ سال گذشته را 2 میلیارد و 670 میلیون ریال عنوان کرد و در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد ملایر توانسته در زمینه‌های مختلف موفق عمل کند، بیان کرد: در حال حاضر 13 هزار و 11 نفر در قالب 6 هزار و 640 خانوار زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند که در شش ماه نخست سال جاری 17 میلیارد و 450 میلیون ریال مستمری به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر در پایان به خدمات فرهنگی کمیته امداد این شهرستان اشاره کرد و افزود: یک‌هزار و 700 دانش‌آموز و 450 دانشجو نیز از خدمات کمیته امداد ملایر استفاده می‌کنند که هزینه‌هایی از قبیل کمک هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویی به آنها پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول