اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با جشن ازدواج کوثر؛

525 نوعروس اردبیلی راهی خانه‌بخت شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) 525 نو عروس زیر پوشش کمیته امداد امام استان اردبیل راهی خانه بخت شدند.

525 نوعروس اردبیلی راهی خانه‌بخت شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جشن گلریزان کوثر که به مناسب جشن ازدواج دو آفریده بی‌نظیر الهی در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: این 525 نو عروس با جهیزیه یک میلیارد و 100 میلیون تومان از محل اعتبارات امداد و کمک‌های خیرین راهی خانه بخت شدند.
بهروز زلالی با اشاره به اینکه خیرین استان اردبیل جزو پیشگامان امر ازدواج آسان در کشور هستند، افزود: به میمنت این روز بزرگ و مقدس و با حضور خیران جشن ازدواج این نوعروسان را برگزار می‌کنیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل نیت خیر خیران و نیکوکاران را عاملی مهم در راستای گسترش ازدواج آسان اعلام کرد و افزود: این حضور خیران و نیکوکاران نشان از ولایت‌مداری آنان دارد به طوری که 525 پیوند مقدس را خود نیکوکاران مدیریت کرده و هدایت می‌کنند.
 
15 هزار دختر دم بخت منتظر دریافت جهیزیه هستند
این مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از 15 هزار دختر دم بخت بین 15 تا 35 سال در آستانه ازدواج نیازمند کمک‌های خیران و نیکوکاران هستند تا با همت آنان آستین بالا زده و در تشکیل زندگی آنان نقش ایفا کنیم.
زلالی در بخش دیگری از سخنان خود به وجود پنج هزار و 500 یتیم دارای پرونده در استان اردبیل اشاره کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل ابراز داشت: 11 هزار نفر حامی در اردبیل این افراد را زیر پوشش قرار دادند و به طور میانگین هر یتیم اردبیلی دو حامی دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول همچنین از ساماندهی 10 هزار و 500 دانش‌آموز در حوزه فرهنگی کمیته امداد خبر داد و افزود: پرداخت شهریه دانش‌آموزان و دانشجویان، تهیه پوشاک دانش‌آموزان و درمان مددجویان همگی به صورت رایگان انجام می‌شود.
زلالی بیان داشت: رویکرد ما در این حوزه توانمندسازی خانواده‌ها در راستای استقلال اقتصادی و شناسایی نیازمند‌ترین قشر جامعه است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول