اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) انجام شد؛

اهدای 11 هزار سری جهیزیه به نوعروسان مددجو

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت امور خانواده کمیته امداد به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) 11هزار و 300 سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش اهدا می‌کند.

اهدای 11 هزار سری جهیزیه به نوعروسان مددجو
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، محمد ذوالفقاری اظهار داشت: سرانه هر سری جهیزیه یک میلیون تومان است.
وی افزود: در طی سال کمیته امداد 100 هزار جهیزیه به نوعروسان مددجو پس از گذراندن کلاس‌های آموزشی قبل و بعد ازدواج اهدا می‌کند.
معاون حمایت و سلامت امور خانواده کمیته امداد کشور با بیان اینکه 10 درصد از کل ازدواج کشور با حمایت کمیته امداد انجام می‌شود، تصریح کرد: این نهاد برای همسران دختران مددجو نیز در صورت داشتن مدرک اشتغال تسهیلات اشتغال و هزینه ثبت نام مسکن مهر را از طریق وام کارگشایی تأمین می‌کند.
وی با اشاره به اینکه مشاوره و آموزش مددجویان یکی از بسته‌های حمایتی کمیته امداد است، گفت: از کار افتادگی، فوت سرپرست، زنان مطلقه و بیماری سرپرست از جمله خدمات به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.
ذوالفقاری در ادامه از مشارکت موسسه خیریه ستاد توانمندسازی مناطق محروم کشور در این زمینه خبر داد و افزود: پس از هماهنگی‌های و جلساتی که با ستاد توانمندسازی برگزار می‌شود، جهیزیه یک هزار و 300 نوعروس و اعتبار برای احداث 3هزار سرویس بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند تأمین خواهد شد.
وی اظهار داشت: 70 هزار خانواده نیازمند در 12 استان کشور سکونت دارند که از وضعیت مناسب زندگی برخوردار نیستند که جزو اولویت‌های اصلی این ستاد رفع محرومیت از این مناطق است که در خراسان شمالی فعالیت خود را از سال گذشته شروع کرده‌اند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول