اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت پذیرفت؛

تأمین جهیزیه برای 276 نوعروس اسدآبادی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد گفت: پارسال برای 276 نوعروس اسدآبادی تأمین جهیزیه شد.

تأمین جهیزیه برای 276 نوعروس اسدآبادی
محمد نوشادی‌مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد با بیان اینکه پارسال برای 276 نوعروس جهیزیه‌ای به ارزش 780 میلیون تومان تأمین و تحویل آنان شد، اظهار داشت: امسال نیز تعداد 400 نوعروس به خانه بخت می‌روند که برای تأمین جهیزیه آنان نیاز به کمک خیران و مردم است.
وی از رشد 40 درصدی مشارکت‌های مردمی در شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: پارسال یک میلیارد و341 میلیون ریال کمک مردمی در زمینه‌های مختلف از جمله جشن عاطفه‌ها، نیکوکاری، فطریه و صدقات جمع‌آوری شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد در ادامه با اشاره به اینکه هم‌اکنون 870 یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی اسدآباد هستند، افزود: از این تعداد یتیم 588 نفر را یک‌هزار و دو نفر حامی حمایت می‌کنند که پارسال یک میلیارد و 868 میلیون ریال به حساب آنان واریز شده است.
نوشادی‌مقدم 60 درصد خانواده‌های زیر پوشش را بی‌سرپرست دانست و گفت: در سطح شهرستان 4 هزار و 110 خانوار با جمعیت 8 هزار و 741 نفر زیر پوشش و همچنین 2 هزار و 500 خانوار با جمعیت 7 هزار و 500 نفر از اقشار آسیب‌پذیر هستند که از کمیته امداد خدمات دریافت می‌کنند.
وی با بیان اینکه بر اساس قانون پنجم توسعه باید سالانه 10 درصد از افراد زیر پوشش امداد کم و به سمت خودکفایی و اشتغال سوق داده شوند، افزود: سال گذشته برای 3 هزار نفر شغل ایجاد شده است که 11 میلیارد و 753 میلیون ریال سرمایه در اختیار آنان قرار گرفته است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد در پایان تعداد دانشجویان و دانش‌آموزان زیر پوشش را 2 هزار و 195 نفر خواند و گفت: تعداد 6 هزار و 729 نفر در طرح فلاح، مشاوره، خانواده و کانون‌های تابستانی شرکت و آموزش دیدند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول