اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد خبر داد:

خروجی 10 درصدی اشتغال مددجویان کمیته امداد در سال

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در مبحث توانمندی و اشتغال کمیته امداد موظف شده است تا سالانه 10 درصد خروجی داشته باشد.

خروجی 10 درصدی اشتغال مددجویان کمیته امداد در سال
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان فارس، محمد امید در جلسه‌ای که با حضور صادق عابدین استاندار فارس برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس بند پنج ماده 39 قانون برنامه پنجم کشور کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) مکلف شده است سالانه 10 درصد خروجی مددجوی زیر پوشش داشته باشد.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) با با اشاره به رویکرد امداد در سال جهاد اقتصادی بیان داشت: در حال حاضر توانمندسازی مددجویان زیر پوشش رویکرد و شعار اصلی کمیته امداد شده است.
وی با اشاره به این که جهش فوق‌العاده‌ای در بخش خودکفایی و اشتغال مددجویان در کمیته امداد انجام شده است، بیان داشت: یک‌هزار و 500 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان زیر پوشش اختصاص یافته که براساس بند «ب» ماده 39 قانون برنامه کشور امداد موظف شده است تا با به کارگیری این اعتبار سالانه 10 درصد خروجی مددجویان زیر پوشش را داشته باشد.
این مسئول ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 8 هزار خانواده در سطح کشور از زیر پوشش بودن خارج شده‌اند که رقم مستمری و حقوق دریافتی آنها معادل 100 میلیارد تومان بوده، و سهم استان فارس از این تعداد 4 هزار خانوار است.
امید در ادامه به فعالیت‌های کارشناسی شده و مثمر‌ثمر امداد استان فارس در زمینه اشتغال اشاره و اضافه کرد: فارس از استان‌های شاخص و پیشرو در بخش اشتغال و خودکفایی مددجویان بوده و نیمی از خروجی 9 ماهه نخست سال جاری مددجویان در سطح کشور مربوط به این استان است که جای تقدیر دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول