اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد تویسرکان:

جهیزیه 500 نوعروس زیر پوشش کمیته امداد تأمین شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان تویسرکان گفت: کمیته امداد شهرستان با همکاری خیران جهیزیه 500 نوعروس زیر پوشش را با صرف 200 میلیون تومان تأمین کرده است.

جهیزیه 500 نوعروس زیر پوشش کمیته امداد تأمین شد
تیمور کرمی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با تأکید بر این نکته که کمترین درصد طلاق به ازدواج‌های کمیته امداد تعلق دارد، اظهار کرد: آمار طلاق در افراد زیر پوشش کمیته امداد شهرستان تویسرکان کمترین رتبه را به خود اختصاص داده است.
وی از برگزاری چهار دوره کلاس آموزش در کمیته امداد برای همسران جوان در راستای بنیان نهادن یک زندگی پایدار در طول سال خبر داد و تأکید کرد: کلاس‌های مشاوره، اخلاق و مهارت‌های فردی اجتماعی با هدف آگاه‌بخشی و آماده‌سازی از اصول اولیه زندگی مشترک با حضور کارشناسان مجرب و متخصص تشکیل می‌شود‌.
رئیس کمیته امداد شهرستان تویسرکان افزود: مباحث آموزش مشاوره‌ای در ابعاد مختلف به افراد زیر پوشش به صورت مدون و مستمر با بهره‌مندی از مشاوران متخصص خدمات ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه تعهد اشتغالزایی کمیته امداد ایجاد 320 فرصت شغلی است، گفت: این نهاد در بخش‌های کشاورزی، دامداری، منبت‌کاری و امور فنی 80 فرصت شغلی پایدار برای مددجویان کمیته امداد ایجاد کرده است.
کرمی‌مقدم با تأکید بر این موضوع که حمایت از افراد محروم مختص به نهاد خاصی نیست، گفت: کاهش نرخ فقر به عنوان مهم‌ترین رکن در پیشرفت جامعه در همه حوزه‌ها نیازمند عزم و حمایت تمام اقشار مردم، دستگاه‌های دولتی و بخش‌های خصوصی در قالب یک برنامه کاربردی و راهبردی است.
وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد یک نهاد مردمی که با مساعدت خیران تلاش در گسترش ازدواج ساده با حداقل امکانات یک زندگی آسان اما پر محتوا و سرشار از عشق و محبت را دارد.
رئیس کمیته امداد شهرستان تویسرکان افزود: کمیته امداد تویسرکان با همکاری خیران 500 جهیزیه نوعروس زیر پوشش را با صرف مبلغی بالغ بر 200 میلیون تومان تأمین کرده است.
وی در پایان تصریح کرد: کمیته امداد تویسرکان در راستای توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش برنامه‌های اصولی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت با حمایت‌های عمومی و تخصصی مختلف زمینه را برای خود اتکای این افراد فراهم می‌کند. 
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول