اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در جشن قربان صورت گرفت؛

کمک 7 میلیارد ریالی کردستانی‌ها به کمیته امداد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقائم کمیته امداد کردستان از کمک 7 میلیارد ریالی مردم خیر و نوعدوست این استان در جشن قربان به مددجویان این نهاد مقدس خبرداد.

کمک 7 میلیارد ریالی کردستانی‌ها به کمیته امداد
قنبر موسی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: مردم خیر کردستان در روز عید قربان یک هزار و 276 رأس حیوان را در کشتارگاه‌ها و محل‌های ذبح حیوان در سراسر استان قربانی و با مشارکت نمایندگان کمیته امداد در بین مددجویان و نیازمندان توزیع کرده‌اند.
به گفته وی، در محلات با هماهنگی هیئت امنای مساجد نیز گوشت حیوانات قربانی شده در میان محرومین آن محل توزیع شده است.
قائم‌مقام کمیته امداد کردستان خاطرنشان کرد: در همین راستا یک میلیون و 200 هزار تومان نیز به صورت کمک‌های نقدی توسط مردم خیر این استان اهدا شده است.
موسی‌نژاد اضافه کرد: 9 میلیون و 170 هزار تومان از 700 میلیون کمک‌های جمع‌آوری شده مردم به مناسبت عید قربان به صورت دام زنده و یا لاشه گوشت تحویل این نهاد مقدس شده است.
وی تصریح کرد: 50 درصد از این کمک‌ها توسط خود کمیته امداد استان معادل‌سازی و بعد از خرید گوشت در میان مددجویان این نهاد مقدس توزیع خواهد شد. 
قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان به رشد جمع‌آوری نذورات مردم در عید قربان امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: اعتماد و اطمینان مردم به این نهاد مقدس مهم‌ترین عامل افزایش و رشد این مهم در سطح استان است.

*رشد 19 درصدی کمک‌های مردم خیر کردستان به نیازمندان
قائم‌مقام کمیته امداد کردستان همچنین از رشد 19 درصدی کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده برای نیازمندان از صندوق‌های صدقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: از محل صندوق‌های صدقه در شش ماهه نخست سال‌جاری بیش از 4 میلیارد و 435 میلیون ریال جمع‌آوری شده است.
موسی‌نژاد در پایان با اشاره به اینکه مردم خیر و نوع دوست این استان در شش ماه نخست سال‌جاری 84 میلیارد ریال به محرومان کمک کرده‌اند، گفت: این کمک‌ها در قالب صدقات و خیرات، کمک به ایتام، زکات و سایر کمک‌های مردمی بوده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول