اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

ایجاد 13 هزار شغل توسط کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد از ابتدای پیدایش طرح‌های اشتغال‌زایی تاکنون بیش از 13 هزار شغل را در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرده است.

ایجاد 13 هزار شغل توسط کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
علی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس یاسوج اظهار داشت: اکنون تفکر مردم در مورد وابستگی به کمیته امداد تغییر کرده و بسیاری از مردم از طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد استقبال می‌کنند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید تعهد دارد تا حدود 16 هزار شغل را ایجاد کند که از این مقدار تعداد 500 شغل سهم کمیته امداد این استان است.
وی بیان کرد: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تا این لحظه نه تنها 500 شغل تعهدی خود را انجام داده بلکه حدود 580 شغل نیز اضافه بر تعهد خود انجام داده است.
جعفری گفت: در سال جاری بنا داریم تا هزار و 500 نفر از مددجویان استان کهگیلویه و بویراحمد را از چرخه حمایت‌های امداد خارج کنیم.
وی ادامه داد: سیاست کمیته امداد بر توانمندسازی خانواده‌ها و اتکای آنان به نیرو و داشته‌های خود است و به حول و قوه الهی مردم با درک و فهم این موضوع با برنامه‌های کمیته امداد همراهی و تعامل بسیار خوبی دارند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد سیاست های اشتغال‌زایی کمیته امداد را بسیار موفق خواند و عنوان کرد: از آنجا که با نظارت و برنامه‌ریزی اکثر طرح های اشتغالی کمیته امداد دارای صرفه اقتصادی هستند، مددجویان تمایل دارند با راه‌اندازی یک کسب و کار درآمدزا خود را از مستمری این نهاد بی‌نیاز کنند.
وی تاکید کرد: دیدگاه کمیته امداد این نیست که با دادن یک وام مددجو را رها کند و بگوید این مددجو خودکفا شده است بلکه، کمیته امداد با اعطای وام ارزان قیمت به افراد راه درآمدزایی و امکان اداره یک زندگی توسط خود مددجو را هموار می‌کند که در این رابطه مددجویان مطمئن باشند این نهاد همواره در کنار آن ها بوده و حمایت‌های خود را از مردم شایسته این استان ادامه خواهد داد.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: سیاست کمیته امداد توانمندسازی است نه خودکفایی.
وی طرح‌های کشاورزی اجرا شده را در این استان به لحاظ بافت این استان بسیار موفق دانست و خاطرنشان کرد: خانواده‌های بسیاری در این زمینه از قبل اجرای این طرح‌ها درآمد غیر قابل مقایسه با مبلغ مستمری کسب کرده و از این محل به اداره آبرومند زندگی خود پرداخته‌اند.  
وی از برگزاری جشن توانمندسازی حدود 1500خانواده تا پایان سال در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول